„No Man’s Sky“ visata bus išties didinga dėka procedūriškai generuojamų pasaulių. Planetų skaičius toks didelis, kad „Hello Games“ jo net negali tiksliai įvardyti. Užtat gali įvardyti kitą dalyką: jei norėsi bent 1 sekundei aplankyti visas žaidime esančias planetas, tau prireiks 5 mlrd. metų. Saulėje maždaug per tiek laiko baigsis vandenilio atsargos ir besiplėsdama ji praris visas vidines saulės sistemos planetas.

Taigi, ne tai kad nepamatysi viso žaidimo, bet ir niekuomet nesibaigs unikalūs pasauliai. Žaidimas, praktiškai, be pabaigos. Toks rezultatas buvo pasiektas dėl to, kad „Hello Games“ pasirinko 64-bit’ų skaičiavimą vietoje 32-bit’ų. Tačiau net jei ir žaidimas veiktų 32-bit’ų pagrindu, tam taip pat prireiktų bent kelių tūkstančių metų ištyrinėti visus pasaulius. Tuo tarpu 64-bit’ų programa gali patalpinti bene dvigubai didesnę, astronominę 2^64 sumą reikšmių.

Šis atviras kosmoso tyrinėjimo žaidimas buvo atskleistas praėjusių metų gruodį. Jo pasirodymo laukiama 2015 metais. Pirmiausiai „No Man’s Sky“ pasirodys „PlayStation 4“ konsolei, o vėliau ir asmeniniams kompiuteriams.