„Nintendo“ nusprendė žengti į mobilių pramogų rinką. Japonijos vartotojams už maždaug penkių litų mūsų pinigais mėnesinį mokestį kompanija ketina pasiūlyti į telefonus atsisiųsti su „Super Mario“ žaidimų serija susijusių vaizdų bei garsų.

Rinkos specialistai neabejoja, kad tai tik pirmasis nedrąsus „Nintendo“ žingsnelis nuolat augančios mobilių pramogų rinkos link. Reikia pastebėti, kad bendrovė turi nemenką patirti nešiojamų žaidimų kūrime. Tinkamai ją pritaikius, tikrai yra proga išpopuliarinti „Mario“ pasaulio veikėjais grįstus žaidimus mobiliuosiuose.

Beje, kai kurie skeptikai teigia, kad „Nintendo“ į mobilių pramogų glėbį stumia pasunkėjęs gyvenimas nešiojamų žaidimų kompiuterių rinkoje, į kurią veržiasi naujokai „Sony“ su savo nešiojamuoju kompiuteriuku „Playstation Portable“…