Kalbėdamas pirmąją Tokyo Game Show parodos dieną, Nintendo prezidentas Satoru Iwata pristatė naują valdymo pultelį ateities konsolei Revolution, kuris, reikia pripažinti, yra išties labai novatoriškas. Viena įdomiausių jo funkcijų yra tai, jog jis pats savarankiškai nustato savo vietą televizoriaus ekrano atžvilgiu.

Minėtasis valdymo pultelis, jame įmontuoto detektoriaus pagalba, nustato į kurią būtent ekrano vietą buvo nukreiptas pultas ir koks jo atstumas iki televizoriaus. Tai pat šiame įrenginyje yra įmontuota speciali jungtis, leidžianti prijungti įvairius papildomus prietaisus.

Taigi prijungus daiktą, labiau artimą įprastiems valdymo pulteliams, gauname gan netradiciškai atrodantį pultelį, kurio galimybes demonstravo pats Iwata, žaisdamas žvejybos, muštynių, ir įvairius komandinius žaidimus. Įdomu ir tai, jog Iwata teigia, kad būsimasis pultelis bus nepaprastai patogus žaisti pirmojo asmens veiksmo šaudykles.

Tačiau kol kas, jokios papildomos technikos ar programinės įrangos, kuri būtų skirta tokiam „įvairiapusiškam“ pulteliui. Vienintelis matytas dalykas buvo vaizdo filmukas, demonstruojantis ypatingai didelę laimę ir ekstazę patiriantį žaidėją, kuris naudojasi naujuoju pulteliu.

„Per visą žaidimų istoriją, konsolių valdymo pulteliai tapdavo vis labiau ir labiau sudėtingi“, – padėtį aiškino Iwata. „Daugeliui mažai pažystamiems ar beveik nežaidžiantiems žmonėms, valdymo pultelio sudėtingumas dažnai tapdavo kliūtis pradėti [žaisti]“.

„Taigi norėdami praplėsti žaidžiančių žmonių ratą, mes nusprendėme sukurti tokį pultelį, kuriuo liktų patenkinti žaidėjai-veteranai, bet jo į rankas nebijotų paimti ir naujieji žaidėjai. Kad pamatę pultelį tiesiog sakytų „aš galiu tai padaryti“ arba „Aš galiu paliesti jį““

Turbūt daugeliui iš jūsų kilo klausimas, ką gi tiksliai turi omenį Iwata teigdamas „nauji žaidėjai“. Tai daugiausia moteriškosios lyties atstovės ir senoji karta, kuriuos Japonijoje ypatingai ima traukti „PALIESK“ kartos žaidimai (Nintendogs ir Brain Training).

Vėliau Iwata pristatė keletą žymių Japonijos žaidimų kūrėjų, kadjie išsakytų savo nuomonę apie būsimąjį pultelį. Vienas pirmųjų buvo puikiai žinomas ne tik Japonijoje Metal Gear Solid serijos kūrėjas Hideo Kojima. Kurio pirmieji ištarti žodžiai buvo „tau pavyko“.

„Kai pirmą kartą jį išvydau, tai buvo išties nemaža staigmena man, bet jau po kelių minučių aš pradėjau suprasti tikrąjį šio pultelio potencialą“, – vėliau kalbėjo Kojima. „Drąsiai galiu teigti, tai yra tas, ko aš daugybę metų ieškojau“.

Ir pabaigai Iwata pridūrė: „Nintendo visados norėjo parodyti naujas idėjas. Ir ne tik parodyti, bet ir įgyvendinti jas. Naujasis valdymo pultelis yra vienas to pavyzdys. O pati Nintendo, visados laukia visų jūsų idėjų, kaip galima sukurti geresnį žaidimų rytojų“.