Duodamas interviu pusalpiui „1UP“ vienas iš studijos „Ninja Theory“ vadovų Tameem Antoniades stengėsi apginti studijos sprendimus. Jis bandė paaiškinti, kodėl prieštaringai sutiktas „DmC“ šiuo metu atrodo būtent taip.

„Visi puikiai žinome, kad tai, kas buvo populiaru originaliojo „Devil May Cry“ išleidimo metu, 2001 metais, dabar jau neteko savo žavesio. Jei Dantė užeitų į bet kurį Tokijo apylinkių barą taip atrodydamas, jį neabejotinai išjuoktų.“ teigė Tameem Antoniades.

Žaidimo prodiuseris iš „Capcom“ studijos Alex Jones papildė kolegą, teigdamas, kad pagrindiniam „DmC’ vekėjui buvo priskirtos ir įvairesnės išvazdos galimybės.

„Mes net turėjome Dantę, kuris buvo praplikęs. Štai kaip toli buvo nuėję „Ninja Theory“, kai eksperimentavo su naujo veikėjo išvaizda. Bei kai tai pamatė mūsų prodiuseris ir dizaineris Keiji Inafune, jis tiesiog pasakė: „Pamirškite tai“.

Alex Jones žodžiais, naujasis žaidimas kurimas siekiant įtikti dabartiniai žaidėjų auditorijai. visa kūryba yra įkvėpta dabartinių žaidimų ir filmų veikėjų.

„DmC“ buvo anonsuotas praėjusią savaitę TGS 2010 parodoje. Nuo to laiko jokios naujesnės informacijos nebuvo pateikta.