Naujos detalės atkeliavo apie žaidimą kartu su „Game Informer“ naujausiu leidiniu.

Kaip, kad teigia žurnalas :

– „Nesitikėkite labai linijinės senosios platforminimo sistemos. Mes dabar duodame žaidėjams galimybę patekti į erdvę ir pasirinkti savo kelią. Kur mes jus palydime pro B-52 bombonešį – tai įžanga. Po to kai jūs pasitraukiate nuo lėktuvo, viskas yra atvira. „
– Žaidėjai galės kontroliuoti, Laros šuolius padidinti/pamažinti greit vykstant šuoliams.
– Žaidimas turi XP „progreso taskų“ sistemą. Žaidėjai galės tobulinti Laros sugebėjimus. Taip pat žaidėjai turės ieškoti mežiagų patobulinti Laros įrankius.
– Žaidime esančios stovylos leis patobulinti Laros sugebėjimus, patobulinti įrankius, bei naudotis greito keliavimo sistema į kitas stovyklas, kurias jau esate aplankę saloje.
– Anksti žaidime žaidėjai turės porą pasirinkimų, kaip patobulinti Larą, tokių kaip sugebėjimas nešiotis papildomų/daugiau strėlių jos lankui ar padidinti greitį, kuriuo ji šaudys jas. Toliau žaidimo eigoje patobulinimų sistema atsivers, kas leis žaidėjams plėtoti savo žaidimo stilių.
– Tokie jautrūs ivykiai, kaip pavyzdžiui scena, kai Lara nuduria vilką įvyks tik vieną kart žaidime. Kaip žaidimo kūrėjai teigia. „Jei žaidėjas atlieka veiksmą teisingai pirmą kartą,tai turės poveikį“
– Žaidimo istorija linijinė – žaidėjai turės patekti iš taško A į B – tačiau yra vietovių, kur „Mes norime, jog žaidėjai jaustųsi lyg tikri tyrinėtojai“ Tokias vietoves mes apibūdiname lyg nelinijines vietas, į kurias žaidėjai galės patekti skirtingu dienos metu.

Naujas „Tomb Raider“ pristatomasis filmukas