„Electronic Arts“ kuriamas atvirojo pasaulio lenktynių žaidimas „Need for Speed“ reikalaus nuolatinio interneto ryšio. Apie tai buvo paskelbta socialiniame tinkle „Twitter“.

Kūrėjai sako, kad tokiu būdu žaidėjams bus užtikrinta kur kas geresnė patirtis. Paklausti, ar žaidime bus „offline“ režimas, jie atsakė, kad bus naudojami pilnai dedikuoti serveriai.

Ar tai reiškia, kad „Need for Speed“ turės tik daugelio žaidėjų režimą? Ne. Kūrėjai patvirtino, jog bus tiek daugelio žaidėjų tiek vieno žaidėjo režimai.

Vienas iš žaidėjų susidomėjęs paklausė, ar kadrų kaita bus užrakinta. Na, to kūrėjai kol kas nežino. O jūs tikite, kad ji gali būti užrakinta? Pavyzdžiui, ties 30FPS.

Naujasis „Need for Speed“ bus išleistas šį rudenį „PC“, „PS4“ bei „Xbox One“ platformoms ir vadinsis tiesiog „Need for Speed“. Žaidimas kuriamas kaip serijos atgaivinimas (reboot) „Ghost Games“ studijoje, kuri dirbo prie 2013-siais išleisto „Need for Speed: Rivals“. Naujoji dalis žada grąžinti naktinius pasivažinėjimus, smagias policijos gaudynes, platų automobilių tiuningavimą bei kitas savybes, kurių serijos gebėjai pasigedo nuo pat „Underground“ laikų.

Daugiau apie žaidimą sužinosime šių metų „E3“ parodoje birželį.