„Microsoft Corp“ pastebėjo, kad jų „Xbox 360“ žaidimų konsolė nėra perkama taip gerai, kaip kad yra konkurento „Nintendo“. Lengva suprasti, kad Wii lenkia „X360“ dėl kainos ir savo originalumo. Nors ir Bilo Geitso komanda tikisi parduoti 90 milijonų konsolių, mažinti kainų jie neketina.

Kol „Microsoft Xbox 360“ ir „Sony PlayStation 3“ daugiausiai taikosi į „hardcore geimerius“, „Nintendo Wii“ yra apsiginklavusi, kad nugalėtų įprastų pirkėjų rinką. Kaip to rezultatas, naujausioje „Nintendo“ sudomino tuos, kurie niekada nemokėtų didelių pinigų už „PlayStation 3“ ar „Xbox 360“ dėl ekskliuzyvinių žaidimų.

“Mes visi suprantame, kad daugelis pirkėjų nori matyti mažą kainą, tokią kaip 199 doleriai. „Wii“ kainuoja 250 JAV dolerių ir turi kainos pranašumą prieš kitas konsoles. Kada mama įeina į parduotuvę ir gali gauti konsolę su žaidimu už 250 dolerių, ji tikrąją kainą vertiną kaip 300 dolerių. Jie pasielgė tikrai gudriai,” sako David’as Hufford’as, „Xbox“ produkcijos ir rinkos vadovas, per interviu su Bloomberg.

Pono Hufford’o komentaras, deja, nebuvo užuomina apie „X360“ kainų kritimą. Teigiama, kad ir dabar „Microsoft“ produktas „puikiai“ perkamas dabartinėmis kainomis 299, 399 ir 479 JAV dolerių. Bet kokių atveju „Xbox 360“ kainų kritimas yra neišvengiamas, tuo labiau, kad protingiau tai būtų padaryti ankščiau, o ne vėliau“, tvirtina Peter’is Moore’as, interaktyvių pramogų ir multimedijos gaminių viceprezidentas „Microsoft“ korporacijoje.

“Jeigu mes nepajudėsime, darydami rimtus sprendimus, mes galime turėti tą pačią bėdą, kaip ir su pirmuoju „Xbox“, kurio buvo parduota tik 25 mln. Ko man reikia, yra solidus verslas su 90 milijonų žmonių,” sako ponas Moore’as.

Kol kainų mažinimas nėra patvirtintas, neįmanoma pasakyti, kuri kompanija mums suteiks didžiausią džiaugsmą per šv. Kalėdas. Kol „Sony PlayStation 3“ kainuoja daug daugiau, nei didžiausios pasaulyje programinės įrangos gamintojos kūrinys būtų sunku tikėtis kainų kritimo. Kol „Xbox 360“ žaidimų kompiuteris nėra pilnai pritaikytas vaikams ir paprastiems žaidėjams sunku įsivaizduoti, kaip „MS“ sugebės parduoti 90 milijonų savo naujausių konsolių.

„Microsoft“ tikisi parduoti 12 milijonų „Xbox 360“ iki verslo metų pabaigos birželį, sumažindama savo ankstensius norus turėti nuo 13 iki 15 milijonų klientų.