Projektą Natal, Microsoft pristatė parodos E3 metu ir iškart sukėlė naujienų cunamį. Vienos jų perdėm optimistiškos, tuo tarpu kitos itin persmelktos skeptikų nuomonėmis. Teisingos ir vienintelės tikros nuomonės ko gero nesulauksim tol, kol mūsų pasitikėjimą turintys šaltiniai neištestuos įrenginio namų sąlygomis. Iš pirmo žvilgsnio Eyetoy primenantis žaisliukas žada būti gerokai lankstesnis ir plačiau panaudojamas. Kiek plačiau apie projektą ir jo viziją šiandieninėje žaidimų rinkoje šiandien pasakoja gamesindustry.com portalas, spausdinantis išskirtinį interviu su Microsoft vice prezidentu strategijai ir veiklos plėtrai, Šeinu Kimu (Shane Kim).

Naujasis Microsoft projektas, leis žaidimą valdyti visu kūnu, pasak gandų, kokybiškam žaidimui nereikės jokių specialių sąlygų (pavyzdžiui lygaus fono, gero apšvietimo). MS atstovai teigia, kad Natal gerokai pranoks viską, ką iki tol galės pasiūlyti Nintendo. „Jei mes pristatyme kažką, kas akivaizdžiai primena Nintendo wiimote, manau spauda mus labai pagrįstai kritikuotų. Tai ne tas kelias, kuriuo mes norėjome eiti“ savo Interviu pasakoja Kimas. Šeinas Kimas taip pat abejoja, kad Sony ir naujasis jų judesiu valdomas pultelis pasirodys anksčiau nei 2010-ųjų pavasaris. „Jie (Sony) žadėjo daug dalykų praeityje, tačiau realiai dauguma jų produktų vėlavo, tad pagyvensim pamatysim. Mes startuosim tą pat akimirką kai pajusim, kad viskas ko reikia startui, įtraukiant ir trečiųjų šalių paramą, yra paruošta. Turint galvoje, kad projektą atskleidėme tik dabar, iki pavasario mes neturime labai daug laiko“.

Vienas pagrindinių projekto vadovų, buvęs EA darbuotojas, Kudo Tsunoda dirba su Natal valdymo schema. Jis atsakingas už tai, kaip įrenginys atpažins judesius, balsus, spalvas ar net žaidėjo emocijas. Vidinėse MS studijose su Natal aktyviai dirba ir žaidimų industrijos legenda Peter Molyneux (Fable tėtis). „Nuo pat pirmojo Fable kūrimo dienų, aš nemačiau Pyterio (Molyneux) tokio užsidegusio ir energingo. Kai jis dirba su Natal ir Milo gali pajusti, ką iš tiesų sugeba šis žmogus. Patikėkit manim, jis nori būti kelrodė žvaigždė“, — savo interviu pasakoja Šeinas.

Kalbėdamas su gamesindustry.biz Šeinas nė keik nedvejojo projekto sėkme ir būsima pardavėjų parama. Pasako jo, rinka jau nekantrauja pradėti prekiauti įrenginiu, ypač įvertinant tai, kad pasaulyje yra 30 milijonų potencialių pirkėjų (X360 savininkų). Taip pat Šeinas pabrėžia, kad pagrindinis Natal projekto taikinys yra šeimos, kurių namuose niekada nebuvo konsolių ir noro išmėginti žaidimus. Tokių šeimų vis dar daugiau, nei tų kurios žaidžia. „Mes susitelkėme į naujų, niekada iki šiol neįsivaizduotų potyrių kūrimą“, teigia Kimas. „Natal atskleis žaidimų industrijos potencialą ir pasieks milijonus žmonių — tuo 60 procentų rinkos, kurie iki šiol nesidomėjo vaizdo žaidimais. Mums, tai puiki galimybė“.

Visą, išskirtinį Šeino Kimo interviu, kuriame taip pat aptariamos ir naujos su X360 siejamos paslaugos, galite perskaityti spustelėję šią nuorodą.