Konkurencinė kova parduodant konsoles Japonijos rinkoje „Microsoft“ visada buvo sunkesnė nei kitose pasaulio dalyse. Nieko nuostabaus – kuomet šalis turi du tokius vietinius gamintojus kaip „Nintendo“ ir „Sony“, konkuruoti su jais negali būti lengva.

Pasinaudodami tuo, jog šiuo metu „Xbox 360“ yra vienintelė jau parduodama naujos kartos konsolė, „Microsoft“ tikisi padidinti jai skirtų japoniškų žaidimų skaičių trigubai. Šiuo metu tekančios saulės šalyje parduodami 25 skirtingi „Xbox 360“ žaidimai, dar 15 kuriama. Iki metų pabaigos jų skaičius turėtų pasiekti gana įspūdingą ribą – 80 žaidimų.

Darbo Japonijoje suaktyvėjimas siejamas su Takashi Sensui paskyrimu vadovauti „Microsoft“ padaliniui šioje šalyje. Specialistai planuojamą japoniškų žaidimų skaičiaus didinimą vertina kaip protingą strategiją išnaudojant ankstesnį konsolės pasirodymą. Jie vieningai teigia ir tai, kad kaip „Microsoft“ besistengtų, pasirodžius „Playstation 3“ ir „Revolution“ pagal pardavimus joms lygių įrenginių Japonijos rinkoje nebus.