Šį šeštadienį Vilniaus Universiteto Matematikos fakultete vyko kasmetinė Lietuvos žaidimų kūrėjų konferencija, kurioje galėjome išvysti didžiąją dalį tų žmonių, kurie yra atsakingi už lietuvišką „geimingą“.
Nors iškilus nesklandumams konferencija ir vėlavo prasidėti, tačiau jai prasidėjus mūsų ausis pasiekė daugelis dalykų, kurie tikrai, manau, būtų įdomus ir neprofesionalo ausiai.
Nors pirmas pradėjo Viktoras Makauskas iš Freaky Production House, tačiau kadangi jis pasirodė vien dėl to, kad būtų sumažintas vėlavimas, tai dar daugiau nesklandumų išvengti nepavyko.
Apie 12 valandą pasirodęs Aras Pranckevičius pagaliau pradėjo tikrąją konferencija, papasakojęs apie duomenų generavimą ir demkių darymą, jis netgi į savo demonstraciją įterpė žaidimą „Spore“ ir pasakojo kaip duomenų generavimas yra naudojamas panašiuose žaidimuose.
Po Aro prieš auditoriją išėjęs Viktoras Makauskas iš Freaky Production House pagaliau pilnai papasakojo apie Tele2 Mažylio kūrimą. Buvo išties šaunu išgirsti daugelį, paprastam žmogui nematomų, dalykų.
Trečiąją prezentaciją pradėjo „Dungeons & Dragons 2“ filmo specialiųjų efektų kūrėjai. Atpažinti, kad tai mūsiškių darbas buvo galiam ir vaizdais, kuriuose matėsi po Trakų pilį skraidžiojantys drakonai. Tačiau po pristatomųjų filmo vaizdų ir trumpo jo pristatymo, mūsų laukė beveik vienos valandos trukmės programuotojo ir dailininko pokalbis.
Po ilgos dveijų žmonių diskusijos, mums pasisekė pamatyti ir vyrukus iš WireFrame Dreams, kurie šiuo metu yra užsiėmę naujojo žaidimo „PSI: Syberian Conflict“ kūrimu. Jų prezentacijos tema buvo „Animacijų Apdorojimas Žaidimuose“. Džiugu, kad autoriai neapsiribojo vien sausos medžiagos pateikimu. Buvo demomstruojama kaip lengvai galima visą teorinę medžiagą čia pat vietoje perkelti į realybę.
Po vyrukų iš WireFrame Dreams sekė Aro Pranckevičiaus ir Renaldo Ziomos trumpas knygų, kuriuose jie išspausdino savo straipsnius, pristatymas.
Tačiau turbūt labiausiai įstrigęs dalykas buvo, pačiame gale demonstruotas, nemokamas žaidimukas – GrassMania: Need For Grass. Jis sužavės visus, kas netiki, tegu išbando.
Ir taip, GrassMania žaidimuko demonstravimu ir PSI: Syberian Conflict demo versijos peržiūra pasibaigė, ilgai laukta ir greitai praėjusi Lietuvos žaidimų kūrėjų konferencija.
11 Komentarai
Kebaba
nesamone ta mazylio reklama, tikrai nepritraukia
Smirgeliz
ko nepritraukia? kalba nejo ar ji gera „moraliskai“ ar pritraukia ar ne,o kalba buvo apie jos daryma ir tt.Pasakojo kaip uzsakovai dave skechus ir daryk.Ir tau grynai px ar pirks ta mazyli ar ne.
„vienos valandos trukmės programuotojo ir dailininko pokalbis. “ Programuotojo ir artisto geriau butu 🙂 o siaip reikejo dar pamineti,kad buvo linksmu fraziu per ta pokalbi ;].
cornolio007
Nuo reklamos to mazvaikio rap’o toks biesas paeme, kad norejau telika sudubasini …
AgReSoR
tai apie ka cia raso, ar apie geimu kurima, ar apie kazkokias mazylio reklamas? |)
Waflys
Jo!:-]… Tai apie ka cia raso:-/
mcpunky
Na, mažylio reklamos kūrime buvo naudojama skeletinė animacija, kuri naudojama ir žaidimuose. Tad čia nieko blogo.
_Raiden_
Siunciu grass mania reikes paziureti kas ten per zaidimas 😀
dzebedajus
Nesupratau as nic nieko, kas cia parasyta :-](v)
Zuper
jau zaidmusmlose tai gal drzeliu rinkai :-]
cornolio007
Krc.. trinkit naujiena… 🙂
Doshke
nesamone …|):|