Revoliucija ar dar vienas „GameCube“?

„Nintendo“ kuria sau nišą, kurią pradėjo skaptuoti dar „GameCube“ pasirodymo metu. Tai teigiamai veiks tiek šią kompaniją, tiek pačią žaidimų industriją. „Nintendo“, tikriausiai, išliks leidėja, kuri geriausiai supranta jauniausiąją žaidėjų kartą, o jos licencijuota produkcija gali sukurti papildomų nišų.

Be to jiems nereikia veikytis techninių charakteristikų ir kurti konsolę, kuri nustebintų savo technologiniu pranašumu. Visa tai susiveda į mažesnę kainą, tikslesnį marketingą ir daugiau pinigų žaidimų kūrimui. Taip pat net norėdami „Nintendo“ negali kurti tokios konsolės, pirkėjams, kurie tikriausiai bus paskutiniai eilėje prie vienintelio namuose esančio HDTV imtuvo. Taigi jiems nereikia pernelyg daug lėšų ir pačios konsolės technologinei revoliucijai.

„Revolution“ gali tapti gera startine platforma tiems japonų leidėjams, kurie dar negali sau leisti kurti žaidimų, pasižyminčių grafiniu apipavidalinimu artimu Holivudo veiksmo filmams.

Vienas iš nenuginčijamų „Revolution“ kozirių yra originalus suderinamumo sprendimas. Visi norintys galės nemokamai parsisiūsti senesnių konsolių žaidimus. Tai unikalus reklaminis žingsnis ir gali tapti vienu iš pagrindinių konsolės pirkimo priežasčių, o „Nintendo“ fanams – neišvengiamo konsolės įsigijimo priežastimi.

Šiuo metu prognozuojama, jog 80-90 procentų rinkos pasidalins „Xbox 360“ ir PS3, o pagrindiniais pasidalijimo ir konsolių pardavimo skatintojais bus išskirtiniai žaidimai. Tokie, kokia yra GTA serija.

PS3 patrauks labiau techniškai išprususius žaidimumų kūrėjus, o „Xbox 360“ – tuos, kurie daugiau linkę kurti internetinius žaidimus. PS3 ir „Xbox 360“ turi pranašumų viena prieš kita ir žiūrint iš techninės pusės. Visgi, kūrėjai, kurie gamins žaidimą su versijomis skirtomis abiems konsolėms, naudos vidurkio principą. Tai reiškia, kad žaidimai ant abiejų konsolių atrodys panašiai ar identiškai. Tai dar labiau sustiprins išskirtinių žaidimų įtaką konsolių pardavimams.

HDTV ir Europa

Europa yra „Sony“ žemė, ir „Microsoft“ kariauja labai sunkų karą. Netgi „Xbox Live“ neturėjo tokios įtakos konsolių pardavimams, nes plačiajuosčio ryšio paplitimas Europoje nėra masinis. Visgi vieną kozirį „Microsoft“ laiko kišenėje. Tai 20060-jų metų FIFA Pasaulio Čempionatas.

Daugelio buitinės technikos ekspertų manymu šis čempionatas gali tapti pagrindine HDTV imtuvų pirkimo priežastimi. Iki šiol nebuvo didelio poreikio šiai technologijai, o jos pranašumų konservatyvūs europiečiai neskubėjo įvertinti. Čempionatas vyks Vokietijoje, birželio mėnesį ir iki pat liepos. Visi 64 čempionato mačai bus transliuojami per HDTV, o jiems filmuoti bus naudojamos net 20 kamerų kiekviename mače. Tai leis stebėti žaidimą iš įvairiausių kampų.

1974-ais. Pasaulio Čempionatas padėjo prigyti spalvotiems TV imtuvams. Tai buvo pagrindinė priežastis, kuri privertė europiečius įsigyti spalvotai rodančius TV. Užsimerkite ir įsivaizduokite vieną ir tą patį kadrą, tik dviem variantais: spalvotai ir kitą juodai baltai. Toks pat skirtumas yra tarp mūsų naudojamų PAL sistemos televizorių ir HDTV.

Grįžtant prie „Xbox 360“ – „Mircosoft“ užsitikrino oficialaus rėmėjo ir oficialios čempionato konsolės reklaminius statusus. Nors HDTV privalumai nėra tokie aiškūs europiečiams, kaip, kad japonams ar amerikiečiams, kur HDTV jau tampa norma. Netgi terminologija nėra visiškai aiški. Kas žino, kas yra tas High Definition TV?

Taip pat skaitykite: Konsolės. Nauja karta. II dalis