„Resident Evil“ kažkada buvo ypač žymi siaubo žaidimų serija. Nuo 1996 metų iki 2002 metų pasirodžiusios pirmoji, antroji, trečioji, „Code: Veronica“ ir „Zero“ dalys atstovavo žanrui, kurį mes žinome kaip „survival horror“. Tačiau 2005 metais pasirodęs „Resident Evil 4“ kardinaliai skyrėsi nuo prieš tai pasirodžiusių serijos žaidimų. Gerokai sumažėjo saubio elementų, o ir patį žaidimą jau buvo galima vadinti tik paprasta trečiojo asmens šaudykle. Kas nutiko?

Į šį klausimą atsakė žaidimų dizaineris ir „Resident Evil“ serijos kūrėjas Shinji Mikami, prieš kelias dienas davęs interviu portalui IGN. Jo žodžiais, dėl visko galima kaltinti tik 2002 metais GameCube konsolei pasirodžiusį originaliojo „Resident Evil“ pedirbinį. Šis žaidimas išlaikė originalo siaubo elemetus, tačiau jo pardavimai nuvylė kūrėjus.

„Pamatęs vangius „Resident Evil“ perdirbinio pardavimus, aš nutariau pridėti daugiau veiksmo į „Resident Evil 4“. Jeigu „Resident Evil“ pardavimai būtų buvę geri, „Resident Evil 4″ būtų tapęs klasikiniu gąsdinančiu siaubo žaidimu“ teigė Shinji Mikami.

Verta paminėti, kad „Resident Evil 4“ buvo paskutinis serijos žaidimas, prie kurio dirbo Shinji Mikami. Kiek vėliau pasirodęs „Resident Evil 5“ turėjo dar mažiau bendro su siaubo žanru. Paskutiniai du žaidimai „Resident Evil: Revelations“ ir „Resident Evil 6“ jau bandė suderinti ketvirtosios dalies veiksmą ir siaubo elementus, tačiau tai vis dar neprilygta serijos pradžiai.

Galbūt Shinji Mikami 2002 metais priėmė neteisingą sprendimą remdamasis vieno žaidimo pardavimais tik vienoje platformoje? Galima tik spėlioti, kokia serija būtų dabar, jei „Resident Evil 4“ būtų buvęs toks pat, kaip ir jo pirmtakai.

Tačiau pats dizaineris pasiryžęs pabandyti iš naujo. Jo įkurta studija „Tango Gameworks“ šiuo metu kuria siaubo žaidimą asmeniniams kompiuteriams ir šios bei naujos kartos konsolėms, kurį išleis „Bethesda Softworks“. Shinji Mikami žada, kad naujasis jo projektas bus toks siaubo žaidimas, kokio jau senokai nebuvo.