Praėjus lygiai metams nuo „Kickstarter“ paramos kampanijos, vaidmenų žaidimo „Kingdom Come: Deliverance“ kūrėjai „Warhorse Studios“ išleido naują filmuką, kuriame pasakojama apie tai, kaip minios finansavimas įtakoja projektų kūrimą, kokie buvo planai ir kaip jie pasikeitė surinkus keturis kart didesnę sumą, o taip pat bus leidžiama paganyti akis po naujas studijos patalpas.

„Kingdom Come: Deliverance“ kūrimas prasidėjo dar 2009 metais, kuomet Daniel Vavra paliko „2K Czech“ kompaniją ir nusprendė darbuotis prie visiškai naujo projekto. Subūrus nedidelę komandą kūrėjų, žaidimo koncepcija buvo pristatinėjama investuotojams, tačiau nei vienas iš jų projektu nesusidomėjo. Projektą buvo ruošiamasi apleisti, tačiau viskas pakrypo, kai vienas iš privačių investuotojų visgi nusprendė finansuoti prototipo kūrimą. Taip 2011-ųjų liepą gimė „Warhorse Studios“.

2012-ųjų sausį studija paskelbė dirbanti prie neanonsuoto vaidmenų žaidimo pasitelkusi „CryEngine 3“ variklį. Po septyniolikos mėnesių kūrimo, kūrėjai savo rankose turėjo veikiantį prototipą, kurį demonstravo tarptautiniams investuotojams bei leidėjams, tačiau nei vienas iš jų projekto sėkme netikėjo.

Senkant ištekliams ir neturint pinigų kūrimas vyko labai lėtai. Todėl buvo nuspręsta pasukti kitu keliu — ieškoti lėšų tinklapyje „Kickstarter“. 2014-ųjų sausį paramos kampanija prasidėjo. Kūrėjai iš minios tikėjosi surinkti 300,000 svarų sterlingų, tačiau projektas sulaukė tokio populiarumo, jog jau po mėnesio, vasarį jam buvo suaukota kelis kart daugiau — virš 1 mln. svarų sterlingų. Apie projektą ėmė rašyti populiariausi žaidimų tinklapiai, projektas figuravo ant žurnalų viršelių. Taip apie jį sužinojo dar daugiau žmonių. Leidėjai, graužkit nagus.

Šiuo metu kūrėjai renka lėšas nuosavame tinklapyje. Paaukoti galite čia. Rinkti pinigus sekasi ne ką prasčiau nei Kickstarter’yje — surinkta jau virš 2 mln. JAV dolerių. Techninė alpha versija prieinama nuo praėjusių metų spalio, ją išbandyti gali visi tie, kurie parėmė projektą bent 45 JAV doleriais.

„Kingdom Come: Deliverance“ bus suskirstytas į aktus, pirmąjį jų planuojama išleisti iki šių metų galo. Žaidimas pirmiausiai pasirodys asmeniniuose kompiuteriuose, o vėliau ir dabartinės kartos konsolėse „Xbox One“ bei „PS4“.