Pagal senovės graikų dvasią kurtas filmas „300“, kuris labai gerai parodo, kaip turi atrodyti nepriekaištingai ištreniruotas pilvo presas, atkurtas „The Elder Scrolls V: Skyrimu žaidime. Be abejo, neapsieita be paties žaidimo modifikacijų.
Galvos krenta, ietis skraido, o kraujyje paskendę žmones klykia. Žavu.
Kas dėl rimtesnės informacijos, „Bethesda“ vis dar tyli, kada „Dawnguard“ papildymas pasirodys asmeniniams kompiuteriams ir PS3 konsolei.
11 Komentarai
*Star*
Galvos krenta, ietis skraido, o kraujyje
paskendę žmones klykia. Žavu.
Kas čia gali būti žavu? Įdomu jei reiktų būti vienu iš 300, kur dingtų tas žavesys.
Navy
Nereikia priimti visko tiesiogine to žodžio prasme. It’s all just black humor… Almost. 😀
sdptiger
pieva
Revoon
Kokio žveries PC reikia, kad „nelagindamas“ galėtum filmuot gameplay su tiek NPC ? 😮
Fisher_Hhleitz
Žavu tai, kaip viskas atkurta žaidimo varikliu. Lol.
jeezzuitas
1) dauguma npc vienodi.
2) kaikuriuo metu keletas ar daugelis NPC atlieka lygiai tapatį veiksmą vienu metu.
3) nenaudoja jokio papildomo super fizikos varikliuko ir pan.
4) kai galvą nukerta matomas sulėtėjimas, didžiausia tikimybė kad viską galėjo filmuot x2 ar x4 kart sulėtinus, o poto tik sumontavo ir pagreitino, juk su machinima o ne real time filmavimas vyko.
ecOr
Filmujoant x2 ar x4, reikėtų x2 ar x4 daugiau kadrų per sekundę, kad tas suletėjimas gražiai atrodytų. Ir kas per machinima filmavimas? :-]
wrut
viena strėlė pataikė į kelią..
killeriuxxx
Geros razborkės 😀
jeezzuitas
apie machinima nesidomiu, tik žinau kad ten kažkaip su ja kuria, gal ir klystu.
Apie sulėtinimą aš turėjau omenyje, kad žaidimo fizikos sulėtintos kaip PVZ garrys mod galma nusistatyti 0.2 ir viskas vyksta 5 kartu lėčiau, tai jeigu kompas nesugeba normaliu greičiu renderint ir filmuot jie galėjo viską sulėtint ir poto montuojant greitint, aš šitai turėjau omeny o ne didelio FPS filmavimą.
Spen
Soundtrack’a tai is God Of War paeme