Interplay pateiktoje ketvirčio ataskaitoje už laikotarpį iki šių metų kovo 31 įrašyti kompanijos nuostoliai siekia 900.000 JAV dolerių. Tą patį ketvirtį praėjusiais metais kompanija turėjo 5.6 milijonų dolerių pajamas. Naujienos labai blogos, nes pastarasis pusmetis rėmėsi konsoliniais žaidimais- Baldurs Gate: Dark Aliance2 ir Fallout: Brotherhood of Steel. Dar blogiau, ataskaitoje taip pat atsiskleidžia, kad Interplay finansai išseks po mėnesio, jei kompanija negaus papildomo kapitalo injekcijos. Be to, daugiau nei 20 Intereplay darbuotojų tikina, kad jiems nebuvo mokamas atlyginimas nuo balandžio mėnesio.
Nepaisant liūdnos situacijos, Interplay išleido pranešimą spaudai, paskelpdama apie ryžtingą planą pagal Fallout brendą sukurti MMORPG žaidimą. Stebinančiai žvalus Interplay vadovas Herve Caen teigė: sprendžiant pagal detalią mūsų industrijos padėties analizę ir susidomėjimo žaidimų bendruomenėje lygį, mes dabar bandome keletą galimybių patekti į masinių daugelio žaidėėjų online rinką su Fallout ir kitais žaidimais. Caen optimistiškai vertina Fallout visatos perkėlimą į online areną ir tiki, kad tai galėtų apsukti kadaise sėkmingo kūrėjo ir leidėjo likimą.
Šie pranešimai pasirodė po be galo sunkių mėnesių Interplay kompanijai: leidėjas buvo laikinai uždarytas valstijos darbo institucijos tarnautojų, gąsdintas iškraustymu, paduotas į teismą BioWare ir Warner Bros kompanijų, bankrutavo Interplay motininė kompanija Titus. Nepaisant to, Caen išlieka optimistiškas dėl kompanijos ateities: kelios trumpalaikės kliūtys vis dar trukdo Interplay kompanijai, tačiau vadovybė susitelkusi nuolat finansuoti ir vykdyti mūsų naują ilgalaikę strategiją bei ieškoti kelių, kaip išspręsti šiuos klausimus.