IGN Entertainment praneša: „MMO“ (Massively-Multiplayer Online) žaidėjai per savaitę praleidžia daugiau nei 25 valandas žaisdami bei kalbėdami apie „MMO“ žaidimus.

Pagrindinė interneto žiniasklaidos ir serviso kompanija, IGN Entertainment, sutelkė dėmesį į video žaidimų ir pramogų entuziastų rinką bei paskelbė pranešimą, apie „MMO“ žaidimų fenomeną, pavadinimu „Užsikabinkite ant „MMO“: žvilgsnis gyliau į „Massively-Multiplayer Online“ žaidimų fenomeną“.

Šis IGN pranešimas sudarytas iš mokslinio tyrimo, kuriame dalyvavo IGN tinklapių tinklo lankytojai. Į kuriuos įeina: „IGN.com“, „IGN Vault Network“ ir „GameSpy.com“ vartotojai. Per liepos mėnesį „IGN Research Solutions“ apklausė 5634 aktyvių „MMO“ žaidėjų iš paminėtų tinklapių. Apklaustųjų grupė po lygiai dalinosi tarp daug žaidžiančių žaidėjų, kurie per savaitę vidutiniškai prie „MMO“ žaidimų praleido po 18 valandų ir tarp saikingų žaidėjų, kurie vidutiniškai per savaitę prie „MMO“ žaidimų praleisdavo po 10-12 valandų. Pagrindinis šio tyrimo tikslas buvo įgyti supratimą apie „MMO“ žaidėjus: kas jie yra, kokius žaidimus jie žaidžia ir kodėl jie juos žaidžia.

Svarbiausi pranešimo akcentai:

– Tipiškas „MMO“ žaidėjas yra vyras, kurio amžius svyruoja nuo 13 iki 34 metų, o vidurkis 27 metai.
– Nors daugelis „MMO“ žaidėjų nurodė, kad jie išbando nemažai „MMO“ žaidimų, tačiau iš tikrųjų jie visada žaidžia tik vieną „MMO“ žaidimą.
– Tarp labai lauktų, bet neišleistų žaidimų paminėti dažniausiai šie: „Dungeons & Dragons Online: Stormreach“ ir „The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar (anksčiau buvo žinomas kaip „Middle Earth Online“)“
– Naujausias nėra visada geriausias; pačioje, populiariausiųjų „MMO“ žaidimų viršūnėje sėdi tokie žaidimai, kaip „World of Warcraft“ bei „Asheron‘s Call 1 & 2“.
– „MMO“ žaidėjai nurodė, kad veikėjo susikūrimas/pasirinkimas yra pats svarbiausias dalykas, net svarbesnis už veikėjo progresą.
– Labiausiai erzinantys dalykai yra šie: balanso stoka, daugybė „bug‘ų“, įvairovės trūkumas.
– Dauguma žaidėjų paklausti, kodėl jie žaidžią tą žaidimą, kuriame jie jau viską įvykdė ir pasiekė žaidimo galą, o ne pereina prie naujo „MMO“ žaidimo, pagrindinė įvardinta to priežastis – dėl ryšių su jau pažystama bendruomene.

Bendruomenės reikšmingumas taip pat daro didelę įtaką, nes būtent nuo draugų bei šeimos priklauso kokį žaidimą pasirenka „MMO“ žaidėjas.

IGN redaktorių ekspertų žvilgsnis nupiešia mums dabartinio „MMO“ žaidėjo paveikslą bei aptaria dabartines bei nuspėja ateities madas:
„Tikėkitės pamatyti „MMO“ žaidimus ant visų naujosios kartos konsolių, taip pat kaip ir ant dabartinės kartos DS bei PSP kompiuteriukų.“ – sako GameSpy redaktorius Deivas Kosakas. „Mes taip pat tikimės platesnės atsiskaitymo pasirinkimo sferos žaidėjams. Mokesčių įskaičiavimo į nešiojamų telefonų sąskaitas (kaip tai jau yra Azijoje). Didesnės nuolaidos perkant užsisakytą paslaugą iš anksto, arba žaidimus be jokių mėnesinių mokesčių, bet reguliariai išleidžiant ir pirkant naujus žaidimo papildymus: naujas misijas, naujus išplėtimus ir t.t.“