Milžiniška „Halo 3“ žaidimo sėkmė Šiaurės Amerikoje ir puikūs pasiekimai Europoje jau nestebina nieko. Tačiau tikroji Master Chief kova visgi užvirė visai kitoje rinkoje – Japonijoje.

Taigi ar „Microsoft“ visgi sugebės įtikinti japonus, kad ši šaudyklė neypatingai aktyviai perkamai jų konsolei yra išties verta dėmesio. Panašus klausimas tikriausiai kankino ne vieną.

„Microsoft“ džiaugsmui, pirmieji sėkmės ženklai jau pasigirdo iš šios šalies. Keletą vyrukų iš internetinio dienoraščio „Kotaku.com“ paskelbė, jog gauti „Halo 3“ kopiją Tokijuje pasirodė esant daug sunkiau, nei buvo galima tikėti.

Tad šiuo atveju yra tik du variantai: arba „Microsoft“ užvežė pernelyg mažai žaidimo kopijų arba japonai iš tiesų nusprendė pažiūrėti į vieną didžiausių hitų Vakarų šalyse šiais metais. O tiesa turėtų paaiškėti jau greitai – kai bus paskelbti oficialūs pardavimų rezultatai.