Šaudymas, žvalgyba, informacijos rinkimas, komandinis darbas. Beveik kiekvienoje šaudykleje siekiant tikslo, mes susidursime su šiais aspektais, bet beveik kiekvienam žaidime galima visada išsisukti tik su šaudymu, bet tik ne „Ghost Recon Future Soldier“. Taip  šaudyti  čia reikės daug ir tai gali bet kas, bet iveikti  priešininką ir visa komandą meniškai kaip netrukus pamatysite galės nedaugelis.

Ieškoti priešininkų lakstant po visą žemėlapį tikslas naudingas, bet gal geriau sučiupkit priešininką ir ištraukite iš jo informaciją kur slapstosi kiti jo kamandos nariai? Arba  paprašykite inžinieriaus, kad jis su „drono“ pagalba iš oro surastu kur nors kamputyje tupinti priešininką?



Atšaukta Asmeniniu kompiuteriu versija. Ubisoft kaip visada savam stiliuje…

„Ghost Recon Future Soldier“ pasirodo 2012 m. Kova mėnesį: Xbox360 ir PS3