Studijos Ghost Games, šiuo metu užbaiginėjančios Need for Speed: Rivals, vadovas Marcusas Nilssonas teigia žinantis, kad žaidėjai baisiai trokšta naujo Need for Speed: Underground žaidimo. Jo vadovaujama studija galėtų tokį sukurti, jei tik EA Games būtų užtikrinta jo sėkme.

„Mes galų gale privalome klausyti savo vartotojų. Jei pas mane ateitų žmonės ir sakytų, na žinai… Sukurk Need for Speed: Underground 3 tokį kaip ankstesnės dalys, naudok Frostbite 3 variklį ir tada parduosi 15 milijonų kopijų, tuomet taip, sutikčiau pagaminti tokį žaidimą. Tikrai sutikčiau. Bet viskas nėra taip paprasta“, – puslapiui Videogamer sakė Marcusas Nilssonas.

Pirmoji Need for Speed: Underground dalis pasirodė 2003 metais ir buvo išleista asmeniniams kompiuteriams bei konsolėms PlayStation 2, GameCube ir Xbox. Tęsinys debiutavo kitais metais ir buvo išleistas daugmaž toms pačioms platformoms.

Abi Underground dalys buvo taip pat išleistos ir įvairioms nešiojamoms konsolėms. Pirmoji dalis turėjo Gameboy Advance skirtą versiją, o antroji dalis be Gameboy Advance dar buvo išleista PlayStation Portable (Underground Rivals) ir Nintendo DS konsolėms. VGchrtz duomenimis, abiejų Need for Speed: Underground dalių pardavimai viršija 20 mln. kopijų. Tai patys perkamiausi žaidimai visoje Need for Speed serijos istorijoje.

Ghost Games studijos šefas įsitikinęs, kad kol gyvuos Fast & Furious filmai, tol fanai reikalaus naujų Need for Speed: Underground žaidimų.

„Aš manau, kad tai nostalgija. Man atrodo, kad kai kurie Underground elementai vis dar yra labai geri. Tai, ką matote žiūrėdami į Rivals, tam tikra prasme yra mišinys to, ką matėte Criterion žaidimuose (fizika, kameros darbas, automobilis), flirtuojantis su ankstesnes dalis primenančiu siužetu ir automobilių personalizavimu.

Taip, Rivals neturi tokio lygio personalizacijos, kad būtų galima prie automobilio pritvirtinti neonines šviesas, bet taip yra iš dalies dėl to, kad tokie dalykai jau išėję iš mados – Fast & Furious pasirodė 2000-tųjų pradžioje. Apibendrinant, aš manau, kad Need for Speed pagrindas yra personalizacija, tad mes ir judame ta kryptimi.

Visuomet bus žmonių su skirtingomis nuomonėmis. Mano darbas yra suprasti tų žmonių jausmus ir sukurti kuo geresnį žaidimą. Aš matau komentarus apie Underground ir, patikėkite manimi, tikrai nėra taip, kad mes į juos numojame ranka“, – kalbėjo Ghost Games vadovas.