Pasak „Zynga“ įkūrėjo Mark’o Skaggs’o, atsakymas į klausimą kaip „Zynga“ viską pasiekė yra paprastas – jie tikėjo tuo, kas kitiems atrodė neįmanoma. Kaip ir daugelis žmonių kurie dabar verčiasi socailinių tinklų siūlomomis galimybėmis kurti žaidimus, Skaggs’as pradėjo savo kelią nuo tradicinių žaidimų. Karjerą jis pradėjo dar 1993 m. žaidimu „Red Alert 2“. Vėliau sekė „Command and Conquer: Generals“ ir Marko nuomone pats saldžiausias ir gražiausias RTS tipo žaidimas „Lord of The Rings: Battle for Middle Earth“.

„Būtent čia aš išmokau daryti neįmanoma. Mūsų „Red Alert 2″ komanda buvo visiškai nepatyrusi, o žaidimui sukurti turėjome vos devynis mėnesius. Dalis komandos žaidimą kūrė pirmąjį sykį. Bet mums pavyko – mūsų žaidimą nusipirko daugiau nei milijonas žmonių per pirmąsias 45 išleidimo dienas, ir daugiau nei 3 milijonai žmonių iki dabar“. Kitas žaidimas (C&C:Generals) pasak Skaggs’o buvo kuriamas dar labiau nepatyrusių kūrėjų, o buvo parduota daugiau nei 7 milijonai žaidimo kopijų.

Tada Mark’as Skaggs’as prisijungė prie „Zynga“. Tuomet, kompaniją ant pečių laikė jų „Mafia Wars“ žaidimas. Patyręs RTS kūrėjas atvykęs į „Zynga“ iš pradžių ėmėsi kurti viduramžių realaus laiko strategijos, tačiau susidūręs su „Flash“ trūkūmais ir idėjų stoka, nusprendė šios idėjos nesiimti. Neilgai trukus, prie jų komandos prisijungė buvęs „Electronic arts“ darbuotojas: „Kurkime žaidimą apie fermą“ pasiūlė jis. Mechanika tokiam žaidimui pasirodė nesudėtinga, todėl ilgai netrukę „Zynga“ darbuotojai kibo į darbą ir mums pristatė pirmąją „Farmville“ versiją.

„Farmville mes kūrėme labai neilgai, jis neturėjo sudėtingos mechanikos. Jis turėjo būti greitas, paprastas. Tokia buvo mūsų idėja.“ prasitarė Skaggs’as. Kūrėjas teigia, jog viskas ką matome ekrane, yra viskas ką jie kūrė. „Nėra jokių paslėptų skaičiavimų, gudrybių.“. Po keletos mėnesių kūrėjai sužinojo, jog „Zynga“ serveriai jau beveik yra pilni. „Mes turėjome šią problemą kaip nors išspręsti. Pasinaudojome dar tada ekspermentine „Cloud“ sistema. Visi duomenys buvo laikomi internete.“. Kaip vėliau paaiškėjo, šis žingsnis pasiteisino su kaupu.

Pirmasis tikslas iškeltas „Farmville“ buvo pasiekti ketvirtadalį milijono naujų, unikalių žaidėjų. Toks tikslas „Farmville“ kūrėjams atrodė neįmanomas, kadangi tada populiariausias žaidimas „Mafia Wars“ per keletą metų sugebėjo sudominti tik keletą milijonų žaidėjų. Kompanijos prezidentas pajuokavo, jog jei jiems pavyks pasiekti milijoną naujų žaidėjų, Skagg’ą jis nusiveš į Paryžių. Nors pažado „Zynga“ prezidentas neįvykdė, tačiau jie papietavo prancūziškame restorane, kadangi „Farmville“ per pirmąsias 5 dienas sugebėjo pasiekti vieną milijoną naujų žaidėjų. „Aš neliūdėjau dėl neištesėto pažado. Svarbiausia tai, jog mūsų žaidimas pasiekė tokį neįtikėtiną dalyką.“ sakė Skagg’as.

Kitas iškeltas tikslas buvo toks, jog žaidimas turi išlaikyti tokį populiarumą. Šis tikslas buvo sutraiškytas: dabar žaidimą žaidžia daugiau nei 32,5 milijono unikalių lankytojų visame pasaulyje kasdien, o „Zynga“ džiaugiasi jog surizikavo ir visą savo žaidimą parėmė „Cloud“ sistema. „Nekeiskite žmonių požiūrio į socialinius žaidimus. Kopijuokite geriausias savybes ir ties tuo susikoncentruokite“ sako „Farmville“ kūrėjas.

Dar daugiau naujienų iš GDC 2011!