Svarbiausias Stormrise elementas, apie kurį lipdomas visas žaidimas – valdymas. Pirmiausia buvo sukurta valdymo schema, o tik po to, ją įvairiai derinant, kuriami kariniai vienetai ir žaidimo mechanika. Norėdami sukurti kuo geresnį valdymą konsolėms, CA į savo gretas priėmė ne vieną profesionalų PC strategijų žaidėją. Žaidimą pristatinėjo Australijos Warcraft III lyderis Sanatana Mishra, kuris yra 6-as pasaulyje bei geriausias World in Conflict pasaulio žaidėjas. Pasak kūrėjų, profesionalius žaidėjus jie samdosi dėl to, kad būtent jie – geriausi PC žaidėjai yra svarbiausias konsolių strategijos tikslas ir kartu priemonė sukurti kuo geresnį valdymą ir žaidimo balansą.
Stormrise iš principo valdomas tik viena X360 pultelio svirtele ir vienu mygtuku. Kiti mygtukai atlieka tik papildomas funkcijas. Svirtele valdomas spindulys, kuris sukant jį ratu keliauja per visą žemėlapį, rodomą kampe, ir ją atleidus pažymi toje vietoje esantį karinį dalinį. Skamba gal ir sudėtinga, tačiau žiūrint kaip jie žaidė, atrodo labai paprasta. Pasuki, atleidi, ir dalinys pažymėtas. Dar greitesnis variantas – „flipinimas“ tarp skirtingų karinių dalinių grupuočių. Tiesiog stumtant svirtelę pirmyn-atgal vaizdas peršoka nuo vienos grupės link kitos. Kūrėjai tokį valdymą grindžia tuo, kad tarkim, su pele norint pažymėti dalinį reikia kelių veiksmų, čia pakanka tik vieno. Nurodyti kryptį daliniui ar atakos objektą pakanka paspausti ant jo, su svirtele nutempti liniją iki reikiamos vietos ar priešų, ir ją atleisti. Sanatana sakė, kad bandė ir PC versiją, kurią bus galima žaisti tradiciškai pele ir klaviatūra, arba prijungus X360 stiliaus pultelį. Su pulteliu buvo kur kas paprasčiau, teigė žaidėjas.
Kitas išskirtinis Stormrise buožas – vertikalumas. Iš tiesų, šį terminą pavadinčiau nauju marketingo „buzzword“, nes net keli matyti parodoj žaidimai akcentavo būtent vertikalios erdvės išnaudojimą žaidimuose. Kovos žaidime vyksta keliais „aukštais“. Demonstruotame žaidime pagrindiniai kariniai daliniai judėjo tokia kaipo spirale iš miesto požemių į viršų, o viršuje ant miesto stogų išdėstyti specialūs daliniai leido viską apžvelgti iš aukštai ir stumdyti juos didesniame žemėlapyje. Čia yra esminis momentas – tik turėdamas kokį nors unitą aukštai mieste ant pastato stogo ar kokios kitos aukštos žemėlapio vietos, galėsi jį plačiau apžvelgti – „dievo vaizdo“ žaidime nėra. Jis čia ir nelabai pagelbėtų, nes daug kovų vyksta visokiuose garažuose, tuneliuose ir kituose požeminiuose objektuose. Apskritai dažniausiai žaidimas primena trečio asmens šaudyklę, tik su daug herojų, kuriuos valdai netiesiogiai.
Apie pačias kovojančias puses kūrėjai paskojo nedaug, nes kariniai vienetai nuolat koreguojami siekiant pritaikyti juos šiam neįprastam valdymui. Veiksmas vyksta tolimoje ateityje, kur Žemė yra suniokota didžiulio karo, yra dvi rasės: Echelon labiau technologinė ir robotizuota, o Sai naudoja telekinezę bei kitą „magiją“. Įdomu tai, kad šios rasės nekovoja viena prieš kitą. Pasak kūrėjų, siužeto eigoje bus galima išbandyti atskirai viena ir kitą rasę atskirai, tačiau daugiausia kovų vyks maišant šias rases ir naudojant abiejų karinius vienetus. Lygiai taip pat bus ir daugelio žaidėjų režime. Kūrėjai taip tikisi gauti bendrą geresnį balansą ir išvengti situacijų, kur tarkim viename žemėlapyje kažkuri rasė yra daug pranašesnė už kitą. Apie istoriją kūrėjai daug nepasakojo, nes vėl gi, viskas koreguojama siekiant balanso. Po visų suvaržymų kuriant istorines strategijas, CA Australia kūrėjai mėgaujasi laisve daryti ką nori.
Stormrise žada pasirodyti kitais metais X360, PS3 ir PC.