Po tokių bajerių „Ubisoft“ reputacija smarkiai krito. Regis kompanija pasataruoju metu nemato nieko svarbesnio už diskusijas apie rezoliuciją ir kadrų kaitą. Ir tai ne pabaiga. Keletas „Ubisoft“ atstovų nuvyko į vieną iš mokyklų ir ten surengė konferenciją apie žaidimų programavimą. Žinoma, jie leptelėjo vieną kitą žodį ne taip ir pradėjo sklisti nauji gandai – neva „Microsoft“ ir „Sony“ daro spaudimą užrakinti žaidimus ties 30FPS.

„Reddit“ vartotojas Timois pasidalino „Ubisoft“ atstovų frazėmis, kurias jis išgirdo konferencijos metu. Kai publika jų paklausė, 30 ar 60 FPS, vienas iš atstovų pasakė, kad jie taikosi į 60FPS, tačiau dėl tam tikrų „apribojimų“ jiems tenka nuleisti kartelę ir apsiriboti ties 30FPS naujausiuose žaidimuose. Dar jis pridėjo, kad konsolių gamintojai spaudžia juos užrakinti žaidimus ties 30FPS visoms platformoms, įskaitant asmeninius kompiuterius.

Kai buvo paklausta, kas nutiko su „Watch Dogs“ žaidimu, vienas iš kompanijos programuotojų prasitarė, kad prieš išleidžiant kiekvieną žaidimą, jie privalo nusiųsti kopiją konsolių gamintojams, kurie pasako kas žaidime lieka, o kas turi būti pašalinta.

„Ubisoft“ atstovai teigė, kad „Microsoft“ taip pat daro spaudimą, jog kadrų kaita būtų užrakinta asmeniniuose kompiuteriuose, o tada atstovai gražiai nusišypsojo ir pasakė: „Bet gi mūsų akys vistiek nemato daugiau nei 24 FPS“.

Norint apsaugoti tapatybę, „Reddit“ vartotojas nei savo nei „Ubisoft“ atstovų vardų neatskleidė.

Kame reikalas? Suprantama, konsolių gamintojai nori apriboti kadrų kaitą ne tik konsolėse, bet ir asmeniniuose kompiuteriuose tam, kad „PC“ pranašumas prieš jas būtų mažesnis. Priešingu atveju asmeniniai kompiuteriai spartos atžvilgiu kaip raketos taip šautų į viršų, kad konsolėms beliktų uostyti tik paskleistus dūmus. Jų niekas nebepirktų, nes jo atrodytų nepajėgios. Bet ir „Ubisoft“ tikri parsidavėliai. Įdomu, ką dar sužinosim. Užviro tikra intrigėlė žaidimų industrijoje.