Žmonės, kurie turi liguistą potraukį žudyti zombius neatsižvelgiant į visas padorumo ribas, tikriausiai gerai prisimena pirmąjį „Dead Rising“, pasirodžiusį gūdžiais 2006 m. Žaidimas buvo lyg koks pranašas – praėjus visai nedaug laiko, žaidėjai nejučia atrado naują savo silpnybę – susikonsilidavus žudyti zombius. Jei Tavo zombių žudymo alkis dar nenumalšintas, galiu Tave pradžiuginti – „Dead Rising 2” jau ne už kalnų. O dabar skelsiu viską, kas apie jį yra žinoma.

Žaidimo, kurio pirmoji dalis pardavė daugiau kaip vieną milijoną kopijų, veiksmas sukasi apie buvusį moto-kroso čempioną Chuck’ą Green’ą. Jis nieko blogo neįtardamas atvyko į Laimės miestą, kad ten galėtų dalyvauti groteskiškame realybės šou, pasižyminčiame ganėtinai keistomis taisyklėmis. Žaidimo dalyviai dislokuojami kokioje nors vietovėje ir ten jie turi atsilaikyti prieš nesibaigiančias zombių kohortas. Aišku, ne už dyką. Prizai svyruoja nuo pinigų iki absoliučiai išsigimusios publikos pripažinimo. Chuck’ui ant žiūrovų ovacijų yra nusispjaut, bet jam labai reikia pinigų. Ir greitai. Chuck’as rizikuoja savo gyvybę grumdamasis su zombiais vien tam, kad galėtų išgelbėti savo dukrą vardu Katey – ją per nelaimingą atsitikimą krimstelėjo zombis. Dabar jos virtimo zombiu progresą gali sustabdyti tik labai abejotino veiksmingumo preparatas „Zombrex“. Jis neįtrauktas į neseniai atnaujintą kompensuojamų vaistų sąrašą, todėl išlieka itin sunkiai įperkamu.

Lyg to dar būtų maža, pajautę čia šiokią tokią priespaudą, zombiai sukilo ir grįžo prie savo įprasto darbo – ieškoti kur čia kokią riebesnę moteriškę ar apsisnarglėjusį vaikėzą pagriebt. Chuck’ui viso labo reikia ištverti šitą pragarą 72 valandas. Viską sudėjus į vieną krūvą, Chuck’as susidurs su dvejomis pagrindinėmis grėsmėmis: iš visų pusių puolančiais zombiais ir laiku, kuris nenumaldomai byrės ir Tau kels abejonių dėl dukros šansų išlikti žmogumi. Vienintelis būdas išgelbėti Katey – gauti vaistų „Zombrex“. Skindamasis kelią per miestą ir padėdamas išgyvenusiems, pamažu suprasi, kad viskas nėra taip gražu kaip atrodė iš pradžių. Zombių įsiveržimas gali būti ne lokalinio, o globalinio mąsto konspiracijos padarinys.

Kūrėjai nežada didelių naujovių, kalbant „Dead Rising 2“ vyksmą. „Blue Castle Games” nuo pat pradžių deklaravo, kad patobulins esminius „Dead Rising“ veiksmo principus, palikdamas seniai pažįstamą serijos veidą, tik su keliomis brandą demonstruojančiomis raukšlėmis.

Žaidėjai, kuriems pareiga apginti placdarmą nuo aršiai puolančių zombių pasirodys per sunki, galėsi bet kada pasikviesti pastiprinimą – kolegą žaidėją, mėgstantį tarkuoti supuvusius zombių užpakalius žoliapjove. Draugus pasikviesi paprasčiausiu siųstuvu, kurį visada nešiosiesi šalia, ir vos tik draugas priims pakvietimą, žiū – jau kaunatės petys į petį. Tai reiškia, kad ramia sąžine gali mest lauk tas dvi tuščias plastmasines stiklines nuo alaus, sujungtas siūlu. Juk dabar jau 2010.

Šimtai zombių puolančių vienu metu, žaidžiant „Dead Rising“ versdavo naudotis viskuo, kas yra prekybos centre ir sekundei kitai, tos minios primindavo vakarinius Akropolio išpardavimus. Tik be nuolaidų. Aš netgi manau, kad tas kasdienių daiktų panaudojimas žudant zombius suteikė originaliajam „Dead Rsing“ savotiško šarmo, turinčio senųjų GTA žaidimų prieskonį. Bet dabar, žaidžiant „Dead Rising 2” reikia į viską žvelgt pro dar tankesnį instrumentalizacijos monoklį, kadangi kiekvieną Laimės miesto užkampį yra užpildę tūkstančiai zombių. Ne šimtai, bet tūkstančiai!

Nors kaip ir ankščiau įrankių apsiginti ar užpulti zombiams netrūksta, tačiau to ne visuomet pakaks. Žaisdamas „Dead Rising 2” lipnios juostos pagalba galėsi susikonstruoti savo paties ginklą, skirtą žudyti gyvuosius numirėlius. Pavyzdžiui, iš trupučio medienos ir žolepjovės galėsi pasidaryti rankinį prietaisą pjaustyt zombių galūnes, arba į grėblį įmontavus bateriją gebėsi trankyti zombius elektra. Žodžiu, konstruosi kaip koks Makgaiveris. O tai daryti bus būtina – tik atlikdamas įvairias sukonstruotų ginklų kombinacijas ir išradingai bei originaliai skersdamas zombius akumuliuosi prestižo taškus, kurie savo ruožtu kels Chuck’o lygį.

„Dead Rising 2” neišradinėja dviračio. O tai nėra taip blogai. Kartais žaisdamas žaidimą pagalvoji, kad jis būtų tiesiog tobulas, jei ne keletas kūrėjų atvertų smegduobių. Panašiai buvo ir su „Assassin’s Creed II“, kuris parodė koks geras galėjo būti pirmasis žaidimas su Altairu. Galbūt taip pat nutiks ir su „Dead Rising 2” , kuris pasirodys Rugsėjo 24 dieną konsolėms Xbox 360 ir PlayStation 3, o Rugsėjo 30 asmeniniams kompiuteriams.