„Tai va… Čia „Katauri“ daro žaidimą man“ – „Royal Quest“ demonstraciją pradėjo Feliksas, – „Jų (kūrėjų) idėja yra sukurti tokį MMO, kurį norėtų žaisti tie, kas bijo MMO“. Tuomet man į akis kažkas šliukštelėjo rūgšties… „Aaaaaaaaa!“. Nors ne…

Iš tiesų netikėtą efektą sukėlė ekrane atsiradęs, ypač ryškus ir spalvingas vaizdelis. Vaizdelis priminė „Kings Bounty“ nuo trečio asmens, tad Felikso mechaniškai paklausiau ar „Royal Quest“ ir „Kings Bounty“ turės sąsajų. „Tiesą sakant tik tiek, kiek matai. Katauri labai didžiuojasi savo dailininkų darbu, tad natūraliai meninis stilius, kai kurie priešų tipai ir juokeliai, ko gero keliaus iš žaidimo į žaidimą. Daugiau jokių panašumų nebus.“

„Royal Quest“ veiksmas vyks fantasy žanre kuriamame Aurum pasaulyje. Pasaulyje pilname magijos, alchemijos ir „seampunk‘išką“ prieskonį turinčių technologijų. Čia gyvenantys juodieji alchemikai kėsinasi užgrobti neįkainojamą resursą – Eleniumą. Šias žemes valdantis karalius, savo ruožtu renka herojų armiją, kurie išspardytų subines niekadėjams, mainais žadėdamas titulus, pilis, dvarus ir pusę princesės. Nors dėl pastarosios nesu visiškai tikras.

Tik pradėję žaidimą galėsim pasirinkti vieną iš 4 klasių, šioje vietoje jokių siurprizų – karys, magas, lankininkas arba vagišius. Nors… Na vienas siurprizas kaip matot yra. Tarp klasių nėra paladinų, šventikų, šamanų, druidų, vienuolių… Žodžiu nė vieno kuris mokėtų gydyti. Pasak kūrėjų, kiekviena klasė galės kažkiek taisytis sveikatą savarankiškai, kai kurie mokės užkeikimų grupei, bet iš esmės žaidimo mechanika kuriama taip, kad kariai būtų nepriklausomi nuo gydymo. Tai pirmas signalas, kad mes kalbam apie tikrą „casual“ perliuką. Patys pagalvokit, kada mėgėjai nustoja žaisti MMO? Taip, taip… Būtent tada, kai nori kažką prilupti, bet neranda gydytojo ar tanko. „Royal Quest“ šią problemą eliminuoja, kartu su juo ko gero dingsta ir masyvus taktinis kautynių elementas, tad šioje vietoje jau beveik patikėjau, kad šį žaidimą žais tie, kas šiaip nekenčia visų tų MMO nesąmonių.

Taip pat kiekvienas herojus galės pasirinkti vieną iš dviejų profesijų.

Kol kas kūrėjai dar nežino koks bus maksimalus herojaus lygis, bet jau truputį pasakojo apie galybę ristūnų kuriais jodami tyrinėsime pasaulį ir net užsiminė apie planus sukurti skraidančias transporto priemones. Jų reikės, nes Aurum pasaulyje bus per 100 skirtingų lokacijų.

Vienas iš pagrindinių tikslų žaidime – užiminėti pilis. Feliksas teigia, kad šiam tikslui bus sudaromos 2-12 žmonių grupės, kurios kausis PvP ir PvE režimais dėl galimybės valdyti vieną iš daugybės žaidime esančių pilių, o taip pat jas supančius dvarus ir ūkius.

Idėja tokia, kad prasidėjus pilies atakai, visi norintys joje dalyvauti turės per tam tikrą laiką susirinkti nurodytoje vietoje ir išsiaiškinti santykius tarpusavyje. Tuomet „draugiškų“ peštynių nugalėtojai gaus teisę šturmuoti pilį, kurią gali ginti tiek PvE mob‘ai, tiek gyvi žaidėjai, pilies savininkai.

Kūrėjų sprendimas atiduoti dalį žuvusio žaidėjo daiktų jį nukovusiam priešininkui atrodo keistai. Manau jis bus išgyvendintas, arba priešingu atveju teks ieškoti būdų kaip pažaboti žemo lygio žaidėjų medžioklę.

Be abejo niekas neįsivaizduoja MMO be galybės monstrų ir jų „metamo“ grobio. „Katauri“ tai suvokia ir žada debesį skirtingų priešininkų kurie su savim tasysis kiekvieno poreikius patinkinsiančius aukso kiekius. Kalbėjom apie reidus ir bosus, panašu, kad pačiam sudėtingiausiam susirėmimui šiame žaidime pakaks 4-5 žmonių grupės. Tokią nesunku surinkti ir suvaldyti, užskaitom.

Negailestingai bėgant laikui, mes nutarėm praleisti pokalbius apie augintinius, kurie visa savo esybe labai primins „Torchlight“ kačiukus. Kol Andrejus ruošė kompiuterį naujojo „Men of War“ žaidimo demonstracijai, mes su Feliksu sutarėm, kad pokalbius geriau pratesti tiesioginiame interviu su Katauri. Tiesą sakant Kaliningradas visai šalia, bet kada gi galima nulėkti ir praleisti su kūrėjais pusdienį kitą. Galbūt kada taip ir padarysime, bet apie planuojamas starto datas ir finansus vistiek pasiklausinėjau dar parodoje.

„Royal Quest“ bus išleistas kaip nemokamas (F2P) žaidimas, o pajamų tikimąsi gauti iš mikrotransakcijų. Feliksas užsiminė, kad šiai akimirkai dar nenorima viešinti sąrašo daiktų kuriais jie prekiaus, bet pabrėžė, kad tai bus patirtį spartinantys daiktai. Kitais žodžiais tariant, jie stengsis nesuteikti jokių kovinių privalumų mokiems klientams, bet galės pasiūlyti greitesnį XP taškų rinkimą, daiktų kurie kažkiek nulemia sėkmę gaunant daiktus iš monstrų ir t.t. Ar žmonės galės mėgautis žaidimu nemokėdami nė cento? „Toks mūsų siekis“ – patikina Feliksas – „Mes sieksime, kad nemokamai ir gerai žaidžiantiems žmonėms nieko netrūktų. Mėgėjiškas MMO ar ne, o geri ir ištikimi žaidėjai yra reikalingi visiems. Jei jie nenorės mokėti, tegu“.

2012 pradžioje „Royal Quest“ pateks į uždarą betą, o pavasarį jau startuos rusiškas žaidimo klientas. Aš dėbtelėjau į savo užrašinę ir dar sykį permečiau akimis viską ką kalbėjom. PvP, PvE, pilys, grobis iš naukutų žaidėjų… Kažkas vis tik čia prasilenkia su „Casual MMO“ sąvoka, tad uždaviau paskutinį klausimą… „O kokia bus pati kautynių mechanika?“. „Ką žinau, kaip atsakyt“ – gūžteli pečiais Feliksas – „na iš tų žaidimų kur aš žaidžiau, „Royal Quest“ man labiausiai primena „Diablo““. Hm…

Dabar jau tikrai viskas aišku.