Su „1C“ turėjom praleisti valandą, tad buvo tikrai sunku pasirinkti ką žiūrėti, nes šiemet jie atsivežė bent 7 žaidimus kuriuos norėjo parodyti. Pirmuoju numeriu nedvejodamas pasirinkau „Death to Spies 3″ kuris mane sužavėjo dar pernai. Deja, naujos informacijos apie žaidimą ne taip jau daug, tad primygtinai siūlau paskaityti pernykščius įspūdžius, kuriuos rasite čia.

Kai kurios detalės šiame tekste kartosis, tačiau trumpai pasistengsiu nupasakoti apie tas kelias smulkmenas, kurias pavyko išpešti dabar. Šį ir kitus 1C žaidimus mums rodė Andrejus Dinejevas ir Feliksas Jakovlevas.

Visų pirma noriu atkreipti dėmesį į tai, kad vakarietiškas „Death to Spies 3″ dabar vadinsis „Ghost of Moscow: Death to Spies“. Pasak kūrėjų toks sprendimas buvo priimtas norint „perkrauti“ seriją ir sukurti naują atskaitos tašką tęsiniams, kuriuos planuoja išleisti.

Antra naujiena – trys personažai. Apie juos žinojome ir seniau, bet matyti jų neteko.

„Ghost of Moscow“ bus ankstesnių kapitono Strogovo nuotykių tęsinys, neabejoju, dalis jūsų esat susidūrę su pirmais serijos žaidimais. Nors kūrėjai nieko apie tai nepasakojo, bet sprendžiant iš spaudai išdalintuose diskuose esančių nuotraukų, mūsų lauks ir kelios misijos antrojo pasaulinio metais. Spėjų jos pasitarnaus kaip treniruočių režimas, arba bus panaudotos kaip prisiminimai.

Ši žaidimo dalis yra visiškai naujas serijos skirsnis vystomas prabėgus dešimtmečiui nuo antrojo pasaulinio karo. Kapitonas Strogovas pervedamas į kontržvalgybos padalinį, tad atitarnavęs savo karštame kare, dabar visą galva pasiners į šaltąjį. Jei anksčiau „Ghost of Moscow“ atrodė it lėtesnis, ramesnis, gilesnis ir sudėtingesnis „Splinter Cell“, tai dabar jis tampa panašus į kitą kompiuterinių žaidimų klasiką – „Commandos“. To priežastis – su Strogovu į misijas keliaujantys kolegos. Pirmasis jų Viktoras Kovaliovas. Tipiškas žvalgas ir smogikas. Jokių kosminių fokusų, juodas triko, kepurė, veido dažai ir pistoletas. Kitaip tariant fikseris, kurį naudosim, kai kitos priemonės nepasiteisins. Olga Godunova-Lopez bus visiškai priešingai subtili. Ją naudosim, kad suviliot sargyboje stovinčius snarglius, ar kai kuriais atvejais ir svarbius, bet sijonams neatsparius šulus. Ji paklus kiekvienam įsakymui pulti į NPC glėbį, nes tik tada atsiras galimybė suvaryti plaukų segę kažkam į gerklę. Panašu, kad Olga ir Strogovas sukurti dirbti duete, kai vienas nukreipinėja dėmesį, o kitas šeimininkauja. Viktoras, bent jau demonstracijos metu, veikė vienas. Kurį herojų valdyti pasirenka pats žaidėjas, savo sprendimą jis gali pakeisti bet kurią minutę. Taip, kaip tai darydavom žaisdami „Commandos“, tik čia veiksmas nuo trečio asmens ir man šiek tiek neramu dėl to, ką veiks kiti du veikėjai, kol aš valdysiu savąjį. Kūrėjai teigia, kad norint įveikti žaidimą aukštu sudėtingumo lygiu, ar pamatyti viską ką siūlo viena misija, teks nuolat kaitalioti ir naudoti visų veikėjų savybes. Kita vertus jie patvirtino, kad „kažkaip“ misijas bus įmanoma užbaigti ir naudojantis tik vienu iš jų.

Paskelbtos žaidimo veiksmo vietos – Šiaurės Amerika, Kuba ir Europa. Taip pat pasakojo, kad agentų inventorius bus papildytas klasikiniais šnipų žaisliukais. Ne, ne… Ne lazeriu valdomomis bombomis, ne robotais ir ne išmaniosiais telefonais. Kalba eina apie nuodus, visrakčius ir kitokią „hight-tech„ ir ne „high-tech“ klasiką.

Jei vis tik neskaitėte įspūdžių iš pernai metu, verta priminti, kad greta tradicinių priemonių žaidėjo valdomi žvalgai turės vadinamąjį „Spy sence“ režimą, kuriame būdami pasaulį matys lyg per spalvotus filtrus, padedančius priimti taktinius sprendimus. Dauguma specialių veiksmų – durų rakinimas, elektros atjungimas, gėrimų nuodyjimas ir pan., bus perteikti tikrai dailiai ir įdomiai sugalvotų mini žaidimų pagalba. Skirtingi sudėtingumo lygiai siūlys skirtingą patirtį, naudodami tiek tradicinius sprendimus (atimdami galimybę bet kada išsaugoti žaidimą, ar sumažindami „toleruojamų“ klaidų skaičių iki 1), tiek subtilesnes priemones (žaisdami easy galėsim persirengti priešo kurį nukovėme drabužiais ir jei ant jų bus kraujo, kiti to nepastebės, aukštesniam sudėtingumo lygyje jau pastebės).

Šį kartą mums gyvai parodė misiją kuboje ir iš to ką pamačiau, grafikos prasme žaidimas neatrodė geriau nei pernai. Geriausiu atveju jis atrodė taip pat, tad jei nieko šioje sferoje nekeis, vizualiai jis bus kiek pasenęs.
Viso žaidime bus 10 misijų, norint jas įveikti reikės 10-12 valandų grynojo žaidimo. Sutarėm, kad iki žaidimo pasirodymo, pokalbį pratęsim. Greičiausiai darydami interviu su jo kūrėjais.