Labiausiai „Microsoft“ proteguojama lenktynių frančizė „Forza Motorsport 3“ jau kito mėnesio pabaigoje susilauks specialaus leidimo, kuris išsyk žymi ir „Turn 10“ bendradarbiavimo su BBC laida „Top Gear“ pradžią.

Kaip skelbiama pranešime spaudai, bendradarbiavimo sutartis įgalins panaudoti įvairų turinį ir išskirtinį „Top Gear“ stilių kuriant ateinančius „Forza Motorsport“ žaidimus. Tokia abipusė reklama leis žaidėjams atrasti „Top Gear“, o žiūrovams „Forza Motorsport“ žaidimus.

Tiesa, norint pamatyti, kas iš šio koloboravimo išeis, nereikės laukti kito „Forza“ žaidimo. Jau kitą mėnesį pasirodysiantis „Forza Motorsport 3 Ultimate Collection“ turės ne tik visą iki šiol išleistą mokamą atsisiunčiamą turinį, bet ir kodą, kuriuo bus galima atsiųsti 90 minučių trukmės „Top Gear“ vaizdo įrašą, specialią „dashboard“ temą bei “Stig’s Garage Car Pack“ papildomą turinį su naujausiais automobiliais.

Ankščiau „Top Gear“ išskirtinį dėmesį rodė „Sony“ platformoms. „Top Gear“ veteranas Džeremis Klarksonas jau nuo pat klasikinio „PlayStation 2“ hito „Gran Turismo 4“ laikų neslėpė susižavėjimo „Polyphony Digital“ projektais. „Gran Turismo 5“ taipogi turės nemažai „Top Gear“ fanų geidžiamų elementų, pavyzdžiui, lenktynių trasą, kurioje jau 8 metus televizijos laida filmuoja automobilių apžvalgas.