Sekantis mano bandytas žaidimas specialiame „EA“ stende buvo naujas vaidmenų žaidimas iš „BioWare“ studijos – „Dragons Age: Origins“. Iškart prisipažinsiu, kad tik anonsavus šį projektą aš pernelyg rimtai į jį nežiūrėjau ir galiu pasakyti dabar, jog tai buvo didelė klaida. Visų pirma ignoruoti žodžius „BioWare“ ir RPG, kurie yra ištariami vienas po kito, negalima jokiu būdu. Ši kompanija mums jau įrodė – šį žanrą jie tikrai išmano labai puikiai. Nesena „Mass Effect“ sėkmė tik patvirtino šią taisyklę. O „GC08“ mes turėjome galimybę išvysti ir naująjį jų projektą, jau kuriama ne vienerius metus – „Dragon Age: Origins“.

Pirmiausia, žaidimo projekto vadovui Dan Tudge net nepradėjus šnekėti, kuomet tik prasidėjo pirmieji vaizdai iš žaidimo, visų kvapą iškart užgniaužė labai graži grafika. Ir svarbiausia, tai nebuvo tik paprastas traileris, tai grynų gryniausias žaidimo „gameplėjus“, kuris buvo mums rodomas „gyvai“. Taigi, pirmiausia į akis krito grafika, tačiau šalia gražių vaizdų, labai greitai išvydome ir esminius elementus, anksčiau dažniausiai lemdavusius, jog „BioWare“ RPG pasirodydavo išties puikiai.

Pirmiausia – galimybė pasirinkti savo istoriją. Kaip ir „Mass Effect“, pokalbių, kurie atskleis mums istorijos vingrius, bus daugybė. Dar šauniau yra tai, jog ir šįkart mes galėsime pasirinkti net po kelioliką įvairių atsakymų (viena kartą buvo galima rinktis net iš 6 atsakymų), kurių kiekvienas turėtų įtakoti mūsų tolesnius nuotykius. Tačiau naujame žaidime ‚BioWare“ šioje srityje žengė dar daugiau: jie nusprendė, jog mūsų pokalbius su NPC dar lems ir mūsų pasirinkta rasė. Kaip pavyzdys, buvo parodyta kilmingo žmonių riterio ir magės elfės pokalbiai tame pačiame mieste, pas tuos pačius NPC.

„Dragon Age“ pasaulyje, elfai yra nelabai mėgstami. Daugelio jie yra laikomi antrarūšiais organizmais, o kai kurių nuomone, jie tinka tik vergijai. Taigi, nors atvykus į pasienio miestą, kuriame greitai turėtų prasidėti mūšis (būtent tas mūšis, kuris buvo pavaizduotas pirmąjame „Dragon Age“ traileryje), gynybą organizuojančio princo pasitikimas yra daugmaž panašus, kadangi tai esminiai siužeto momentai, tai mūsų pokalbiai mieste skirsis kaip diena nuo nakties. Kilmingo riterio visi netgi šiek tiek prisibijo, visi su juo šnekasi mandagiai, kiti kariai jaučia jam pagarbą ir tai lemia daugelio žmonių (tačiau būtent tik tame mieste) teigiamą požiūrį ir nemažą dialogų galimybę. O štai kai buvo parodyta elfė magė, tai beveik kiekvienas miestelėnas pradėdavo savo kalbą labai grubiai, tik vėliau sužinoję, kad ši magė yra didelė didvyrė atvykusi į kovą miestą, kiek pakeisdavo savo požiūrį.

Taigi, galimybių išnaudoti šiuos dialogus bus daugybę. Kiek vėliau dar buvo pademonstruotos ir kovos. Mes galėsime turėti iki 4 veikėjų komanda, kuriuos visus bus galima valdyti mūšio lauke. Mums buvo rodytos tik kovos, kai pagrindinė veikėja yra elfė magė, kuri dažniausiai atlikdavo palaikymo funkciją, t.y., gydydavo karius, užleisdavo priešininkams įvairių burtų ir panašiai. Galiausiai kovų demonstracija pasibaigė susidūrimu su dideliu troliu, kurį nugalėti tikrai nebuvo lengva. Visų pirma jis pademonstravo šūsnį dar niekad RPG žaidimuose nematytų veiksmų (įskaitant ir veikėjo pagriebimą į delną ir jo mušimą), o galiausiai pats buvo nugalėtas įspūdingu kombo smūgiu, kuriame žiaurumo tikrai netrūko. Galime spėti, jog žaidimo reitingas bus nemažesnis nei +18.

Dan Tudge teigimu, „Dragon Age: Origins“ per šių metų Kalėdas dar neturėsime. Planuojama jo išleidimo data – kiti metai. Norime pažymėti, kad tai labai abstrakti data. Tiesa, Tudge paminėjo, jog kompanija planuoja „Dragon Age“ frančizės dalis išleisti ir konsolėms. Tačiau dar kol kas, „Origins“ turėtų būti skirtas tik asmeniniams kompiuteriams.