Ateinantis kosminis žaidimas „Elite: Dangerous“ pasižymės grafikos nustatymais, kurių šiandieniniai „PC“ nesugebės tinkamai paleisti.

„Mes pateiksime keletą nuostabių efektų, kurie atrodo labai gražiai, bet mes sakom, kad jie sumažina kadrų kaitą, tiesa?“, – sakė „Frontier Developments“ vadovas Davidas Brabenas tinklapiui „Eurogamer“. „Taip, bet mums nesvarbu, nes jie atrodo taip gražiai. Net jei ir tavo „PC“ šiandien negalės visko paleisti, rytoj tavo turimas „PC“ jau gali paleisti“.

„Frontier Developments“ nori užtikrinti „Elite: Dangerous“ ateitį. Kūrėjai nori, kad ir po kelerių metų jų žaidimas atrodytų vis dar grafiškai pažangiai. Žaidime rasime tokių nustatymų, kurie smarkiai sumažins kadrų per sekundę kaitą, tačiau jau artimoje ateityje, kuomet atsiras dar galingesnės kompiuterių detalės, visais šiais efektais galėsime mėgautis su didžiausiu malonumu be didesnių sulėtinimų.

„Elite: Dangerous“ beta startuos jau liepos 29-ąją, o pilno žaidimo debiutas asmeniniams kompiuteriams numatomas šių metų gale. Nors žaidimas ir pasižymės įspūdingais grafikos nustatymais, tačiau kūrėjai neatmeta galimybės, kad žaidimas gali pasirodyti ir „Xbox One“ bei „PlayStation 4“ konsolėms. Tuo tarpu studijos „Cloud Imperium Games“ kuriamas „Star Citizen“ neplanuoja pasirodyti konsolėms. Pasak šio žaidimo kūrėjų, jų kosmosas toks įspūdingas, kad konsolės, gavusios kosminių spindulių, tiesiog nusibaigtų vietoje.