„Electronic Arts“ pranešė apie planus naudoti dinamiškas reklamas žaidimuose. Vienas didžiausių žaidimų leidėjų pasirašė sutartį su dviem tokias paslaugas teikiančiomis kompanijomis – „IGA Worldwide“ ir „Massive Inc“., kuri priklauso „Microsoft“.

Pirmąjai, „IGA World Wide“, „EA“ įsipareigojo pateikti nemažiau trijų žaidimų paketą, kurie naudos reklamų žaidimuose technologiją. Pirmasis žaidimas, apie kurį pranešta – „Battlefield 2142“, kurį ruošiamasi išleisti kiek vėliau šiais metais.

Kitą kompaniją, „Massive“, „EA“ aprūpins iki 4 žaidimų, skirtų asmeniniams kompiuteriams ir X360 konsolėms. Pirmasis jų – „Need for Speed: Carbon“. Ankstesni šio žaidimo leidimai jau buvo su reklamomis, tačiau šios buvo statinės (reklamos žaidime niekada neskeisdavo, jas žaidėjas jau „įsigydavo“ kartu su žaidimu). Tačiau dabar, tai bus pirmas kartas, kai „EA“ naudos dinamines reklamas. Jos bus atnaujinamos internetu, ir pastoviai keisis.

Dinamiškos reklamos žaidimuose gali būti pateikiamos įvairiais dydžiais ir formatais – nuo skelbimų lentų, iki radijo šaukinių ir žaidimo užduočių. kol ka snebuvo atskleisti nei finansiniai susitarimai, nei potencialūs reklamos užsakinėtojai.