Jau ne syki minėjau, kad atsiradus naujam Activision Blizzard monstrui, EA buvo priversti imtis kažkokių veiksmų. Pirmas bandymas praryti Take 2 ir taip išlikti didžiausiu leidėju neišdegė, tad EA pakeitė taktiką. Jei negali būti didžiausias iš didžiausių, bandyk tapti geriausiu iš didžiausių. Pernai sulaukėm kelių originalių žaidimų, šiemet taip pat žadami keli nauji projektai. EA atsisakė DRM apsaugų, paleido nemokamą Battlefield heroes, taip pat nemokamai padalino Battleforge. Tai plika akimi matomi pasikeitimai. Jie vyksta, žiūrėsim kur tai nuves.

Prekyboje pasirodęs Fight Nigh Round 4 žaidimas savo ruožtu sulaukė daug liaupsių ir tiek pat kritikos. Apžvalgininkai ir žaidėjai giria vizualią žaidimo pusę, bet negailestingai talžo valdymą. Žaidimo kūrėjai, Fight Night Round 4 kovose leidžia naudoti tik analoginių svirtelių valdymą. Toks buvo ir trečioje žaidimo dalyje, tačiau žaidėjai mėgstantys mygtukus, turėjo galimybę valdymą pakeisti. Dabar tokios galimybės nėra. Gal per neapsižiūrėjimą, o gal tiesiog norėdami subalansuoti žaidimą ir oponentų galimybes, kūrėjai boksui leido naudoti tik svirteles. Aišku fanai sukėlė nepasitenkinimo audrą, ir… buvo išgirsti.

Fight Night Round 4 sulauks dviejų nemokamų papildymų. Pirmasis pasirodys ankstyvą rugpjūtį, jame rasi naują treniruoklių salę, šiek tiek naujos įrangos ir t.t. Rugsėjo mėnesio papildymas suteiks galimybę visiškai laisvai konfigūruoti valdymą. Abu papildymai bus nemokami tiek PSN, tiek XBL vartotojams.

EA klauso ką kalba fanai? Ea reaguoja į fanų pastabas? Jaučiu snigs.