Priežastis, dėl kurios buvo uždaryta Visceral Games studija ir atšauktas jos būsimas Star Wars žaidimas vis dar kelia daug klausimų.
Per Credit Suisse konferenciją, EA finansų direktorius Blake Jorgensen pareiškė: „Kai mes peržvelginėjome [Star Wars] žaidimą, jo stilius priminė linijinį žaidimą, tokį, kokius žaidėjai mėgsta daug mažiau, nei prieš 5 ar 10 metų.“
„Mes padarėme sudėtingą sprendimą, uždarydami šią kūrėjų komandą ir pasiimdami to žaidimo dalis. O šiandien mes mąstome apie tai, ką galėtumėme su tomis dalimis padaryti. Ar mes sukursime kitokio stiliaus žaidimą kitokioje studijoje? Ar mes naudosime nepanaudotas žaidimo dalis kituose žaidimuose? Būtent apie tai mes šiandien ir mąstome daugiausia.“
Nors šie komentarai ir nesikerta su ankščiau paskelbtais pasisakymais, vis dėlto jie atrodo truputį keistai.
„Mes nekalbame apie vienam žaidėjui skirtų žaidimų mirtį – beje, aš myliu tokius žaidimus – ar žaidimus su stipria istorija ir veikėjais,“ po Visceral Games uždarymo sakė kompanijos viceprezidentas Patrick Soderlund. „Istorijos pasakojimas žaidimuose visuomet buvo mūsų dalis ir vienam žaidėjui skirti žaidimai, be jokių abejonių, toliau bus kuriami.“
„Taip pat, toks sprendimas priimtas ne dėl to, kad žaidimas vienaip ar kitaip monetizuotusi. Abu šie dalykai yra svarbūs, tačiau šis kartas kitoks. Tai buvo kūrybinis sprendimas. Mūsų darbas yra suteikti žmonėms pakankamai gilų išgyvenimą ir istoriją, bet be viso to, norime pakelti kokybės kartelę. Mums tiesiog neatrodė, jog mes tai įvykdėme.“
Šioje vietoje, svarbu nesumaišyti „linijinio“ ir „vienam žaidėjui skirto“ žaidimo sąvokų. Žinoma, atvirą pasaulį turintys tinklo žaidimai, yra dažniau asocijuojami su smėlio dėžės suteikiamais potyriais, kuriuos šiais laikais taip mėgsta didesni leidėjai, tačiau daugelis vienam žaidėjui skirtų žaidimų, kurie neturi tinklo funkcijos, yra bet kas, tik ne linijiniai.
Šiuo metu, linijiniai žaidimai vis dar turi savo vietą rinkoje. Tarkim, Call of Duty yra žinomas ir mėgstamas dėl savo, nors ir dramatiškų, tačiau neginčijamai linijinių vieno žaidėjo kampanijų. Tvirtai suręsti linijiniai žaidimai išlieka madingi, ypač kalbant apie tam tikrus žanrus – siaubo, platformos ar lenktynių žaidimus.
Šaltinis: MCVuk.com
4 Komentarai
JuztBe
Tai taip ir yra… Niekas nenori žaist EA linijinų žaidimų nes supiso(atsiprašant) juos visus.
Ndx
Na taip šneka kompanijos, kuri apgailėtinais siužetais sugadino ne vieną žaidimų seriją. Gal būt siužeto negrūdimas ten kur jo nereikia yra best solution
turbinis__darzas
Pezalai akcininkam, kad pateisint savo daroma mesla. Visgi EA akcijos nukrito ~10% per si menesi ir toliau krenta.
Špyžius
Panašiau visgi į tai, kad EA orientuojasi į ten, kur geriau sekasi pritaikyti mikrotransakcijas ir uždirbti vis daugiau pinigų. O gaila… Nesuprantu tų žmonių, kurie perka tuos niekus žaidimams. Praktiškai dėl GTA Online kaltės ir tų pirkimų, kurie R* neša milijardines pajamas mes nebegavome DLC siužetinės linijos, panašiai kaip GTA IV… Tiesiog visi žmonės dirba prie GTA Online. Blogon kryptin krypsta visa žaidimų industrija.