Šiuo metu Vivendi Universal Games yra okupavusi didžiąją dalį LA Convention rūmuose, kur vyksta E3 paroda, centrinės salės. Šioje teritorijoje karaliauja Blizzard Entertainment žaidimas StarCraft Ghost, kuriam yra skirtas pagrindinis šios ekspozicijos plotas. Projektą Ghost Blizzard perėmė iš kompanijos Nihilistic Software, pridėję vardą Starcraft pradėjo kurti sau. Vėliau žaidimas buvo perduotas Swingin’ Ape Studios, kuri pagarsėjo su projektu Metal Arms: Glitch in the System, kartu pasiliekant pilnas teises į šį žaidimą. E3 2005 parodoje, Blizzard paruošė pilną demo versiją, skirtą GameCube, PlayStation 2 ir Xbox žaidimų kompiuteriams, parodai.

StarCraft: Ghost veiksmas vyksta visiems puikiai pažystamoje StarCraft’o galaktikoje. Jūs kovosite už teranu’s, žemiečius, įstrigusius begalinėje kovoje su grobuoniškaisiai Zergais ir negailestingais Protosais. Žaidime valdysite veikėję Nova, kuris ypatingai ištreniruota karę, dar žinoma „ghost“ vardu. Ginkluotė bus panaši į tą, kurią matėte Samo Fišerio arsenale. O kartu su puikiu arsenalu, jūsų rankose ir beveik magiški jos triukai.

Trumpai pamačius visas tris versija, į galvą peršasi tik viena mintis – kol kas geriausiai atrodo Xbox versija. Pati Nova yra puikiai detalizuota, o ir pastatai, bei veikėjai tikrai verti dėmesio. Žaidime yra įdiegta panaši taikymosi sistema, kurią jau matėme Resident Evil 4 žaidime.

Ghost dar gali pasigirti turintis ypatingai puikų daugelio žaidėjų režimą. kuris palaiko iki 8 žaidėjų (deja tik Xbox ir PS2 konsolėje), bei siūlo keletą klasių ir transporto priemonių. Šį žaidimą būtų galima lyginti su prieš keletą metų pasirodžiusių projektu Command & Conquer Renegade. Ir šis, ir anas buvo įkvėpti prieš buvusios realaus laiko strategijos. Renegade galėjome išvysti tikrai nemažai elemnetų iš savo įkvėpėjo. Nors vieno režimo misijoje Ghost žaidimas to neturi, tačiau daugelio žaidėjų režimas tikrai švyti elementais iš originaliojo Starcraft žaidimo.