Taigi, Chris’as klausia jūsų, kokia DirectX versija „Kings and Castles“ žaidimas turėtu būti paremtas? DirectX 9, Directx 10 o gal 57? Štai kur klausimas. Šiame savaitiniame Vlog’e C. Taylor pasakoja apie jų kuriama žaidimą ir konsultuojasi su pačiais žaidėjais, klausia jų nuomonės apie specifinius dalykus, skaito jūsų atsiustus laiškus bei svarsto naujas idėjas. Toks dalykas vyksta pirmą kartą žaidimų industrijoje, kai žaidimas kuriamas atvirai ir yra klausiama žaidėjų, ko iš tiesų jie nori, tad jei esate Viduramžių epochos realaus laiko strategijų fanas, sekite šį projektą bei prisidėkite savo idėjomis prie jo, nes ką gali žinoti, gal vieną iš jų padės žaidimui tapti geresniu.
Aišku visi vlogai nestokoja tik Chris’ui būdingo humoro bei juokelių, kurie tik pagyvina šį šou.

„Chris Taylor’s Kings and Castles“ – tai realaus laiko strategija viduramžiuose su fantasy elementais. Žaidimas turės tokius pat neaprėpiamus plotus kaip ir senesni C. Taylor žaidimai (Supreme Commander, Supreme Commander 2, Total Annihilation). Kol kas žaidimas yra dar yra labai ankstyvoje stadijoje, vadinamoje „pre-production“, kai kuriama kuo daugiau turinio (pvz. koncepciniai piešiniai, skirtingi ekonomikos modeliai, artimos ir tolimos kovos modeliai ir pan.).

Šio projekto pasirodymo data yra dar nepaskelbta. Žaidima kuria ir platins Gas Powered Games. Štai čia galite pasižiūrėti visus vlogus, o žemiau yra pateiktas naujausias 28 vlogas.