„Bioshock Infinite“ turės ir ƒ„1999“ režimą, kuris pavers žaidimą sunkesniu, o veikėjo ir kartu jūsų pasirinkimai turės negrįžtamų pasekmių, pranešė „Irrational Games“.

Tokį sprendimą studija priėmė po to, kai bendruomenei buvo pateikta apklausa. Nemaža dalis žaidėjų prašė sunkesnio žaidimo režimo ir „Irrational Games“ juos išklausė.

Anot bendruomenės vadybininko, „1999“ režimas reikalaus ypatingai daug dėmesio ties įvairiais sprendimais, todėl žaidėjai turės pirma gerokai pasukti galvą prieš ką nors darant. Sprendimai šiame režime turės negrįžtamų pasekmių.

„Irrational Games“ bosas Ken Levine patvirtino, jog žaidimą tam tikrose vietose bus galima išsaugoti ir jų mums „suknistai prireiks“.

Taigi, „1999“ iš tiesų turėtų padėti žaidėjams įsitraukti į veiksmo verpetą kabančiame Kolumbijos mieste.

„Bioshock Infinite“, kaip planuojama, turėtų pasirodyti šiemet.