Nuo to laiko, kai 2001 visiškai nežinoma kūrėjų kompanija Magitech paskelbė, kad kuria žaidimą Takeda praėjo nemažai laiko. Žaidimas nebuvo populiarus, ir negavo apdovanojimų už gerą darbą, tačiau strategijos gerbėjų buvo pripažintas.

Tai realaus laiko strategija, pasakojanti apie Japonijos didvyrį Takedą, kurio garbei ir buvo pavadintas šis žaidimas. Tikriausiai kai kurie iš jūsų pirmą kartą apskritai išgirdote apie šį žaidimą, bet manau, kad dideli strategijos gerbėjai ypač RTS žanro tikrai prisimena šį žaidimą. Kūrėjai nesėdėjo be darbo, ir jau turime pirmąsias naujienas apie antrąją Takedos dalį.

Takeda 2 žaidimas vystysis panašiai, kaip ir pirmoji dalis. Veiksmas vyks 16-o amžiaus feodalinėje Japonijoje valdant Sengokų dinastijai. Mums teks malšinti pilietinius karus, vienyti šalį. Tai galėsime daryti įvairiausiais būdais kovojant arba sudarant taikas su kuriuo nors regijonu, arba tiesiog paperkant. Žaidimas kaip ir pirmoje dalyje bus paremtas ėjimais, tačiau užpuolus priešus ar jiems užpuolus mus bus užkraunamas atskiras žemėlapis, kuriame ir teks įrodyti, kurie stipresni.

Tikriausiai reiktų paminėti ir tai, kad žaidimo grafinis variklis yra visiškai naujas, jis pilnai 3D, todėl visi pastatai, medžiai bei kariai bus realistiškiasni ir geriau animuoti. Žinoma vien tik nauju 3D varikliu Magitech neapsiribojo, Takeda 2 žaidime išvysime ir naujų karinių vienetų, ir naujų pastatų, ir daug kitų naujovių. Žemėlapių apimtis bus dar didesnė negu pirmoje dalyje. Kovoms žadamas didelis tikroviškumas ir manevringumas vadant savo armiją mūšio metu.

Magitech kūrėjų studija dar neradusi savo kūriniui leidėjo, jau žada, kad žaidimas Takeda 2 pasirodys PC platformoje šių metų vasarą.