Prieš trejetą metų pasirodžiusi realaus laiko strategija Stronghold, tuo metu į žanrą įnešė gaivių vėjų. Užuot greitomis statėsi bazę bei kaupiasi armiją, kad kuo greičiau galėtumėte sutriuškinti savo priešus, čia atidžiai projaktavote bei statėte pilį, kurios sienos buvo ne tik ginybos, bet ir ekonomikos garantas. [img=http://www.fireflyworlds.com/images/home/thumb9.jpg]Stronghold 2 turėtų nustebinti
savo puikia 3D grafika.[/img]Pirmosios dalies bei papildymo „Crusader“ kūrėjas Firefly Studios pristato naująjį žaidimo pratęsimą Stronghold 2.
Pirmojoje dalyje, kaip beje ir daugelyje žaidimų, viduramžiai buvo vaizduojami kaip kilnių žygių laikai, tačiau pasak kūrėjų buvo užmiršta, jog tų laikų buitis gražių žodžių tikrai nenusipelno. Norėdami tai parodyti antrojoje dalyje, autoriai įdegė atliekų problemą, kuriai tvarkyti teks skirti nemažai dėmesio. Kur viduramžiais žmonės dėdavo šiukšles? Žinoma tikriausiai jas pildavo į gatves. Taip bus ir šiame žaidime, tačiau pūvančios atliekos ne tik skleis blogą kvapą, tačiau ir užkrės ligomis. Taip pat, dėl gatvėse pūvančių šiukšlių susilauksite ir naujų gyventojų – žiurkių, kurios taps tikra nelaime. Todėl stengdamiesi palaikyti švarą, turėsite pasamdyti valytojus, kurie šiukšles vers į tam skirtas duobes.
[img=http://www.fireflyworlds.com/images/home/thumb7.jpg]Norint gauti garbės taškų, teks
rengti įvairiausias puotas.[/img]Šalia įprastų žmonių, žaidime Stronghold 2, matysite ir kilminguosius. Pagrindinis herojus – lordas. Jį matėme ir pirmojoje dalyje, tačiau dabar jo funkcijos plėsis. Lordo uždavinys bus rinkti garbės taškus, tai darysite rodydami gerą pavydį žmonėms, t.y. nuolat lankydamiesi bažnyčiose, statydami vienuolynus, kur vienuoliai perrašinės knygas, bei žinoma organizuodami šventes. Kolkas kūrėjai garbės taškų paskirties pilnai neatskleidė, tačiau jau aišku tai, kad nuo jų kiekio priklausys, kiek riterių galėsite pasikviesti į armiją.
Be ekonominės papildyta ir karinė pusė. Pirmoje dalyje naikindami priešų pilių sienas, jas paprasčiausiai apšaudydavote strėlėmis ar daužydavote kardais, kas iš tiesų nebuvo labai logiška. [img=http://www.fireflyworlds.com/images/home/thumb8.jpg]Taip pat galėsite rengti riterių
dvikovas, kurios tikrai
pralinksmins gyventojus.[/img]Stronghold 2 kūrėjai stengdamiesi patobulinti šią žaidimo dalį, žada pridėti apgulties įrenginių, tarp kurių kopėčios ir bokštai, o taip pat įvairūs taranai ir katapultos.
Bene didžiausias plika akimi pastebimas patobulinimas – grafika. Kaip turbūt matėte iš pristatomųjų filmukų, ji bus visiškai trimatė. Jos dėka bus ne tik patogiau projaktuoti įtvirtinimus, bet taip pat galėsite mėgautis gyvesnėmis aplinkomis, kurios pasižymės tokiais atributais, kaip vėjyje siūbuojantys medžiai, blizgantis vanduo ar dangų skruodžiantys ereliai.
Stronghold 2 debiutas numatomas šių metų, balandžio 5 dieną.
[mc4wp_form id="398"]
77 Komentarai
Minex@EVIL
Labai laukiu sio geimo tikiuosi kad bus geresnis negu senesni!(i)
Mestor
Kaip ash supratau jau cia bus 3d/strategi!labai sunkus bus reishk ir idomesnis na jo nesamone buvo kad kardais senas ardidavode o daba bus idomiau jega ash laukiu sho zaida
givate8
Na turetu but geras. Laukiu jo. Ir demo tikiuosi bus sitame puslapyje. 😀
snaipsas
pirmasis stronhold manes nenuvyle jis buvo tikros senoves atspindys kuri man patiko zaisti tikekimes, kad ir 2 bus saunus zaidimas kuri galesime zaisti jau balandi
Cosmic
Turėtu būti nerealus žaidimas.
herojus
bus nerealiai geras žaidas. aš jo labai labai laukiu(i)(i)
LPSoldier
laukiu, laukiu, laukiu (!)(!)(!) 😀
NEPSTER
geras bus grajus 🙂
BlackHitman
Jo geras geimas turetu but ir ilgai lauk jo nereiks (!)
darijo1988
jega. pirma dalis buvo gera, o si tikiuosi, kad bus dar geresne! laukiu laukiu nesulaukiu…:V
res5ect
😉 jop reyks nusipirk ir sia neblogos buwo pirmos dalys (!) si gal bus dar geresne 😀 pasiuliciau ir kitiem kas megsta strategus 🙂 nes jis nesunkus paprastas waldymas (v) (!)(r)(r)
Kebaba
Manau, kad cia bus geras zaidas, jau senokai jo laukiau
judolfas
kada ji islais
😛
GJ(Ge2tis)
Atidziau skaityk! Straipsnio pabaigoje parasyta: „…siu metu, balandzio 5 diena“.
KamiKaDzE
Nepersokes griovio,nesakyk OP.Pasiuresim kas bus!:D
Blacknemo
Na čia truputi nusišnekėjai į šoną GJ(Ge2is) 😀
Dabar įrodyk man, jog praeituose Stronghold serijose nebuvo katapultu taranu ir kitokiu apgulties įrenginių, kiek prisimenu, jie buvo vieninteliai verte drebėti sėdint saugioje pilyje 😉
GJ(Ge2tis)
Na gal nevisai tiksliai parasiau, bet pripazink, jog pirmajame Stronghold’e nebuvo labai didelio pasirinkimo gaminant visokiausius karinius prietaisus, tiesa sakant pasirinkimas buvo labai mazas. Be to, juokingai atrodydavo, kai pasistatai penkiu „sluoksniu“ siena ir ja priesu paprasti kareiviai per gan trumpa laika „pragriauzdavo“ savo kardais. Tai pat kiek atsimenu buvo tik vienas taranas ir bokstas, todel pasirinkimas nekoks. Dabar kurejai zada daug daugiau taranu, bokstu, katapultu…
GJ(Ge2tis)
Blacknemo
Būtent taip reikėjo ir rašyti, beje jei pirmąjame Stronghold trūko apsiausties mechanizmu, tai Stringhold: Crusader, manau jų jau pakako, šiuo atveju kūrėjams reikia tik padaryti taip, kad vienas nupiepęs kareivėlis nesugebėtu išlaužti tvoros, beje ir anksčiau tas sunkiai gaudavosi, tik va sienoje gynybos reikia daugiau 😀
Huge
patinka man tokie strategai kur viskas nuo smulkiausiu dalykeliu kaip settleriuos ar dar kur..nu ka 2 men liko laukt :[
GJ(Ge2tis)
Aciu uz patarima… 😀
GJ(Ge2tis)