Ko gero jau daugelis matėte neseniai išplatinta „BioShock Infinite“ ištrauką iš žaidimo (ją galite pamatyti kiek žemiau), kuri pribloškė daugelį savo gražiomis aplinkomis ir žaidimo idėja. Laikas pasidairyti atidžiau šiame žaidime.

„Irrational Games“ studija, kuri kuria žaidimą, užsiminė, kad naujoji „BioShock“ dalis nėra tiek skript’inta (surežisuota), palyginus su praeitomis žaidimo dalimis.

„Ne, tai tikrai nebus vienas milžiniškas veiksmo epizodas“,- kalbėjo Shaun Robertson, vadovaujantysis studijos kūrėjas.
„Mūsų tikslas yra pristatyti žmonėms Kolumbijos pasaulį, Elizabeth ir Booker DeWitt“.
Jis taipogi užsiminė, kad tai nebus tiesiog kaip žiūrėti filmą, kur nespėsite spoksoti į šaunius momentus.

Kūrybos direktorius Ken Levine pagaliau paaiškino žmonėms, kaip veiks tie linksmieji kalneliai ore ir kaip reikės kovoti lekiant jais. Idėja paprasta, tai labai unikali idėja, kai bus galima iš vienų bėgių peršokti į kitus, tuo tarpu žudant priešus iš arti arba iš toli. Toks pasiskraidymas ore turėtų atrodyti iš tiesų įspūdingai ir įdomiai. Verta paminėti, kad jums bus suteikta laisvė tyrinėti visą nuostabų Kolumbijos pasaulį, todėl žaidime bus kuo užsiimti. Be abejo, nemėgstantiems tyrinėti ir tiesiog lėkti per istoriją – šitokia laisvė jiems irgi bus suteikta.

Be abejo, žaidimas pasirodo dar tikrai negreitai, todėl dar labiau patobulėti ir pasisemti dar daugiau idėjų laiko jam tikrai yra.

„BioShock Infinite“ pasirodo 2012 metais PC, Xbox 360 ir PS3 konsolėms.