Turbūt niekam ne paslaptis, kaip kompanija „Activision“ mėgsta taškytis pinigais. Jau vien kiek pinigų skiriama šios kompanijos žaidimų reklamai bei marketingui. Neseniai vykusioje „Milken“ konferencijoje, kompanijos vadovas Bobby Kotickas atskleidė, jog „Activision“ investuos net 500 mln. JAV dolerių į studijos „Bungie“ kuriamą šaudyklę „Destiny“.  

Į šią sumą įeina kūrimo išlaidos, marketingas, infrastruktūros palaikymas, atlyginimai darbuotojams. Ši suma taip pat yra ir investicija į „Destiny“ ateitį, kas reiškia, jog ateityje bus kur kas lengviau sukurti žaidimo tęsinį ir jį pristatyti rinkai.

Analitikai paskaičiavo garsiojo žaidimo „Grand Theft Auto V“ biudžetą (įskaitant kūrimą, marketingą ir kitas išlaidas) ir gavo ganėtinai menką sumelę – apytiksliai 260 mln. JAV dolerių. Lyginant su tuo, kiek lėšų skyrė „Activision“, tai perpus mažesnis skaičius.  

Taigi, jei jau „Activision“ ryžtasi į žaidimą investuoti net pusę milijardo, greičiausiai ji ruošiasi „Destiny“ paversti dar viena garsia serija, populiarumu prilygstančia „Call of Duty“ frančizei. Analitikai svarsto, jog „Activision“ turėtų parduoti nuo 15 iki 16 mln. šio žaidimo kopijų, jog įvyktų taip vadinamas lūžis. „Sterne Agee“ grupės analitikas Arvindas Brathia sako, kad tai bus nelengva užduotis. „Kaip naujam IP, bus sunku, bet gali įvykti ir siurprizas“, – sakė jis.  

„Destiny“ startuos rugsėjo 9 dieną „Xbox 360“, „Xbox One“, „PlayStation 3“ bei „PlayStation 4“ platformoms. Asmeniniams kompiuteriams skirta versija kol kas neanonsuota, bet tai tikrai nereiškia, jog žaidimas niekada nebus išleistas šiai platformai. Žaidimo beta testas įvyks jau šią vasarą, pirmiausiai ant „PlayStation“ konsolių.