JAV rinkos tyrimų bendrovės „Yankee Group“ ekspertų teigimu, ankstesnis naujos kartos žaidimų konsolės išleidimas suteikia „Microsoft“ nemenką pranašumą, tačiau per penkis artimiausius metus, iki 2011-ųjų, didžioji dalis pirkėjų visgi turės „Playstation 3“.

Veikiausiai „Sony“ persvara rinkoje ir po tų penkerių metų bus minimali, bet, kaip teigia „Yankee Group“, gerokai sumanesnės kompanijos palaikymo politikos dėka galima tikėtis, jog „Xbox 360“ bus stumiama iš rinkos gana užtikrintai.

Jei remtis ligšioliniais rinkos duomenimis, galima numanyti, kad 2011 m. „Sony“ bus pardavę jau per 30 milijonų „Playstation 3“, tuo tarpu „Xbox 360“ pardavimai bus pasiekę jau tik 27 mln. ribą. Atitinkamai, „Sony“ teks apie 44%, „Microsoft“ – apie 40% konsolių rinkos. Nepaisant įspūdingų galimybių, „Nintendo“ auksinė ateitis nežadama – „Yankee Group“ šiai kompanijai 2011 metais prognozuoja tik 16% pasaulinės konsolių rinkos bei tradicinę lyderės poziciją Japonijos rinkoje.

Prognozuojama ir tai, kad naujosios kartos konsolių apskritai bus parduodama mažiau nei ankstesnės. Dėl to kaltos nekuklios jų kainos, nesutarimai dėl formatų (HD DVD Vs. Blu-Ray).

Tikėtina, kad vis daugiau televizijų ir kitų pramogų skleidėjų atras konsoles kaip būdą pasiekti žiūrovą. Atitinkamai galima laukti ne tik naujų paslaugų atsiradimo, bet ir reklamos žaidimuose kiekio didėjimo.