„YouTube“ keitimosi vaizdo įrašais svetainė yra vienas populiariausių tinklalapių pasaulyje. Nepaisant to, vaizdo klipų, kurie rodomi prieš peržiūrint norimą įrašą, joje kol kas nebuvo. Bet bus.

Reklamos klipai „YouTube“ kol kas nededami dėl labai paprastos priežasties. Didžiąją dalį svetainėje skelbiamo turinio sudaro vartotojų sukurti vaizdeliai. Jų kokybė ir turinys labai skirtingi, o užsakovai nelabai nori dėti savo klipus prieš nenusakomos kokybės įrašus.

Situacija visiškai kita, jei kalbėti apie iš televizijų ir įrašų kompanijų tiesiogiai gaunamus įrašus – šiuo atveju reklamdaviai jau gali būti tikri dėl kokybės. Taigi, „YouTube“ pradėjo testuoti reklaminių klipų sistemą. Ji leis talpinti iki 30 sekundžių trukmės reklamas prieš įrašus, kuriuos svetainė gauna iš „BBC worldwide“, ITN, „Discovery“, „National Geographic“ ir „Channel 4“.

Rekomenduojama klipo trukmė yra visgi per pusę mažesnė – 15 sekundžių. Parodymus „YouTube“ planuoja pardavinėti po tūkstantį. Sistemos bandymuose jau dalyvauja tokie reklamos užsakovai kaip „Activision“, „Renault“, „Match.com“, „Nissan“ ir „Warner Brothers“.

Jei reklamų talpinimas prieš oficialius vaizdo įrašus pasiteisins, tai sugeneruos naują pajamų srautą. Šiuo metu „YouTube“ dėl galimybės talpinti įrašus derasi ir su „Sony“.