Rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen“ paskelbė duomenis apie muzikos bei susijusių produktų pardavimus JAV rinkoje 2008 metais. Skaičiuojant albumus, singlus, muzikinius video įrašus ir internetu pirktas dainas, JAV per metus nupirkta net 1,5 milijardo muzikinių produktų – 10,5 procento daugiau nei 2007 metais.

Muzikos fizinėse laikmenose pardavimai krito 14 procentų, nors singlų pardavimai ir padidėjo 27 procentais. Tuo pat metu muzikos pardavimai internetu augo 32 procentais.

Populiariausios internetu perkamos dainos Jungtinių Valstijų rinkoje buvo Leonos Lewis „Bleeding Love“ (3,42 mln. atsisiuntimų), Lil Wayne ir Static Major bendras darbas „Lollipop“ (3,16 mln.) ir Flo Rida su T-Pain kūrinys „Low“ (2,98 mln. atsisiuntimų).

Jei žiūrėti bendruosius muzikos pardavimus internetu, geriausiai sekėsi Rihannai su 9,9 mln. parduotų dainų, antroje vietoje liko Taylor Swift (8,79 mln.), trečioje – Kanye West (6,88 mln.).

Perkamiausi internetu albumai buvo Metallicos „Death Magnetic“ (144 tūkstančiai), Jonas Brothers „Little Bit Longer“ (119 tūkstančių) ir Coldplay „Viva La Vida“ (112 tūkstančių).

Verta pastebėti tai, kad įrašų vinilo plokštelėse pardavimai per 2008 metus padidėjo net 89 procentais – nuo 990 tūkstančių iki 1,88 milijono. Plokštelės akivaizdžiai grįžta į madą ne tik melomanų, bet ir plačiųjų masių tarpe. Perkamiausi viniliniai albumai buvo Radiohead „Rainbows“ (25,8 tūkstančio), Beatles „Abbey Road“ (16,5 tūkstančio) ir Guns’n’Roses „Chinese Democracy“ (13,6 tūkstančio).