„nVidia“ šiais metais, pasirodo, ne tik planuoja pristatyti naują į entuziastus orientuotų vaizdo procesorių seriją, bet ir ruošiasi imti naudoti „tripple SLI“ technologiją. Jos esmę nesunku suprasti – tai tarsi tarpinis variantas tarp įprastinės SLI konfigūracijos iš dviejų vaizdo plokščių ir „quad SLI“ monstrų su keturiomis plokštėmis.

Įdomu tai, kad AMD taip pat rengiasi dar šiais metais pristatyti „Crossfire“ architektūros modifikaciją, įgalinančią viename kompiuteryje dirbti tris vaizdo plokštes. Tačiau lyginant su „tripple SLI“ yra vienas įdomus skirtumas – jei žaidimas palaiko fizikos efektų spartinimą viena iš trijų „Crossfire“ plokščių galės užsiimti išskirtinai tuo darbu, na o kitos dvi toliau rūpinsis vaizdo formavimu. Ar tokią galimybę turės ir „nVidia“ sprendimas kol kas neaišku, tačiau panašu, kad ne.

Sklando gandas, kad „nVidia“ diegs „tripple SLI“ palaikymą į vaizdo plokštes su „GeForce 8800 GTX“ ir „GeForce 8800 GTX Ultra“ procesoriais. Laikui bėgant darbo trise režimą palaikančių vaizdo plokščių turėtų daugėti. „Tripple SLI“ taip pat palaikys „nForce 680i“ ir 780i mikroschemų rinkiniai. Paplitus „PCI-Express 2.0“ sąsajai turėtų populiarėti ir kelių vaizdo plokščių sprendimai.

Apie būsimų sistemų su trimis vaizdo plokštėmis našumą kol kas nežinoma nieko. Visgi daugelis ekspertų teigia, jog daug kas priklausys nuo tvarkyklių. Juk kai „nVidia“ pristatė „quad SLI“, laukto spartos prieaugio kurį laiką nepavyko sulaukti vien dėl „kreivokų“ draiverių. Belieka tikėtis, jog su „tripple SLI“ ši situacija nepasikartos.