Artėjančioje CES 2006 parodoje „Intel“ turėtų pristatyti naujus procesorius ir produktus. Prie viso to prisidės ir keletas įdomių dalykėlių – nauji procesorių logotipai bei „Leap Ahead“ šūkis, kurį kompanija pradeda naudoti savo reklamai.

Pokyčių kompanijoje pradžia tapo mobiliosios technologijos „Centrino“ vystymas ir kompanijos orientacija į platformų modelius, atsiradusi po pernai įvykdytos reformos. Šiuo metu „Intel“ didžiausią dėmesį skiria keturioms pagrindinėms sritims – mobilumui, skaitmeniniams namams, verslui ir sveikatai. Jau šių metų pradžioje „Intel“ ketina pristatyti technologiją „ViiV“ – naują platformą skaitmeniniams namams.

Naujoji „Intel“ prekės ženklų sistema suvienodina visus „Intel“ produktus ir platformas. Jie bus žymimi technologijų „ViiV“ ir „Centrino“, taip pat naujai sukurtų individualių procesorių, lustų, motininių plokščių bei kitų produktų logotipais. Be to, kiekvieno „Intel“ produkto logotipas turės daug pačios kompanijos logotipo elementų.

Naujasis „Intel“ logotipas pakeis ir 1991 metais atsiradusį logotipą „Intel Inside“, ir originalųjį logotipą „Intel“, sukurtą dar prieš 37 metus kompanijos įkūrėjų Roberto Noiso (Robert Noyce) ir Gordono Mūro (Gordon Moore).

Jei „Intel Inside“ šūkis buvo skirtas vartotojams supažindinti koks procesorius dirba jų kompiuteriuose bei skatinti pasitikėti, tai „Leap Ahead“ aiškiai parodo kompanijos norą būti laikomai novatore, naujų technologijų diegėją.

Specialistų teigimu, „Intel“ teks nemenkai padirbėti kad suteiktų naujajam šūkiui emocinį atspalvį. Priešingai nei, tarkime, „Sony“ atveju, „Intel“ produktų negalima paliesti ar pamatyti – jie tūno įrangos viduje.

Gandai apie procesorių logotipų atnaujinimą ir šūkio pakeitimą sklando jau senokai. Kaip šių naujovių pristatymo data buvo nurodoma 2006-ųjų metų pradžia. Kaip matome, gandai pasitvirtino. Naujasis šūkis ir logotipas buvo pristatyti „Intel“ darbuotojams dar prieš Naujuosius.

Daugelis specialistų mano, kad šių pasikeitimų iniciatoriumi reiktų laikyti 2004 metų pabaigoje pareigas pradėjusį eiti naują „Intel“ marketingo vadovą Eric Kim. Prieš „Intel“ jis dirbo gigante „Samsung Electronics“. Manoma, kad E. Kim nemenkai prisidėjo prie šios Pietų Korėjos kompanijos iškilimo į elektronikos verslo viršūnę.