Kasmetinio JAV kompanijos „Rescuecom“ tyrimo duomenys rodo, kad mažiausiai problemų dėl savo įrenginių veikimo patiria „Apple“ ir „IBM/Lenovo“ nešiojamų kompiuterių savininkai.

Tyrimo duomenys grindžiami „Rescuecom“ pagalbos telefonu linijos duomenimis, t.y., „Apple“ ir „IBM/Lenovo“ vartotojai pagalbos joje ieškojo rečiausiai. Žinoma, jie galėjo pagalbos ieškoti ir kitur – klausti draugų, paties gamintojo, spręsti problemas patys. Taigi, tyrimo rezultatai į absoliučią tiesą nepretenduoja o yra daugiau orientacinio pobūdžio.

Dažniausiai pagalbos „Rescuecom“ centre ieškojo „Dell“, „HP/Compaq“ kompiuterių savininkai. Tačiau, žinoma, gali būti, jog dėl to kalti ne blogi kompiuteriai, o tai, kad juos perka mažiau patyrę pirkėjai. Juk situacija panaši ir Lietuvoje – daugelis žinome, kad „Apple“ ir „IBM/Lenovo“ gamina šaunius nešiojamuosius, bet jie kainuoja daug, tad ir perkame alternatyvius modelius. O kiek pirkėjų nė neįtaria kuo skiriasi „MacBook“ nuo kokio „Fujitsu-Siemens“ gražuoliuko…