Kasmetinio JAV kompanijos „Rescuecom“ tyrimo duomenys rodo, kad mažiausiai problemų dėl savo įrenginių veikimo patiria „Apple“ ir „IBM/Lenovo“ nešiojamų kompiuterių savininkai.
Tyrimo duomenys grindžiami „Rescuecom“ pagalbos telefonu linijos duomenimis, t.y., „Apple“ ir „IBM/Lenovo“ vartotojai pagalbos joje ieškojo rečiausiai. Žinoma, jie galėjo pagalbos ieškoti ir kitur – klausti draugų, paties gamintojo, spręsti problemas patys. Taigi, tyrimo rezultatai į absoliučią tiesą nepretenduoja o yra daugiau orientacinio pobūdžio.
Dažniausiai pagalbos „Rescuecom“ centre ieškojo „Dell“, „HP/Compaq“ kompiuterių savininkai. Tačiau, žinoma, gali būti, jog dėl to kalti ne blogi kompiuteriai, o tai, kad juos perka mažiau patyrę pirkėjai. Juk situacija panaši ir Lietuvoje – daugelis žinome, kad „Apple“ ir „IBM/Lenovo“ gamina šaunius nešiojamuosius, bet jie kainuoja daug, tad ir perkame alternatyvius modelius. O kiek pirkėjų nė neįtaria kuo skiriasi „MacBook“ nuo kokio „Fujitsu-Siemens“ gražuoliuko…
7 Komentarai
scary_one
ko nepriliecia microsoft ten ir bedu maziau 😀
(««Hellboy»»)
IBM tikrai neblogi, bet mane jie atbaido su savo senamadzisku dizainu ir kampuoti toki jie. Ir dar tas stogelis palei ekrana nu gal ir praktiska, bet man tai nekaip atrodo.
-=shadow=-
Nors ir pastebejau, kad shi naujiena jau gan senoka, ash ta zhinojau anksciau, taciau vistiek aciu- kuo daugiasu panashiu naujienu, tuo daugiau zhmoniu sugalvoja ishlysti ish pilkos windizes ir pabandyti kitas dalykus, kurie tikrai ne be reikalo brangesni.
Gigabyte
O kuo skiriasi “MacBook“ nuo kokio „Fujitsu-Siemens“ gražuoliuko?:V
Exciting
MacBook….. :V
gamass™
Apple blemba,kad jie neiperkami………….:(:(
wb
apple kompu kainos geros (gal tik isskyrus macmini) bet jie brangus delto kad juos nuolat atnaujina ir palaiko ta auksta lygi ir kaina. Apple galetu padaryti keleta Low-End modeliu, kad lengviau galetu nusipirkt netokie turtingi zmones, arba tiesiog leisti senti seniems modeliams ir mazinti ju kainas.