Japonijoje „McDonalds“ drauge su „Coca Cola“ rengė konkursą, kuriame „Coca Cola“ pirkėjai galėjo laimėti net dešimt tūkstančių MP3 grotuvų. Prizai neblogi, o ir kiekis nemažas, bet štai problema – pasirodo, visi iki vieno iš 10 000 padovanotų grotuvų, papuoštų „McDonalds“ simbolika, turi ne tik 10 įrašytų dainų, bet ir „QQPass“ Trojos arklio tipo virusą.

Prijungus grotuvą prie kompiuterio, virusas ima tykoti bei internetu kūrėjams siųsti prisijungimo duomenis bei slaptažodžius. Bent jau taip teigia skeptikai. Specialistai tuo abejoja, bet visiškai tikri taip pat nėra. Tuo tarpu 10 000 japonų nežino, ar jų slaptažodžiai vis dar žinomi tik jiems vieniems, na o už tai dėkoti gali tik akcijos organizatoriams.

„McDonalds“ teigia nustatę, kokiu būdu grotuvai buvo apkrėsti, bet daugiau detalių neskelbia. Vietoje to kompanija išplatino atsiprašymą bei sukūrė nemokamą konsultacijų telefoną grotuvų laimėtojams pagelbėti.