„Lenovo“ stiprina pozicijas kompiuterių versle – kompanija pranešė perkanti bendrovę „Packard Bell“. Europos rinkoje ji žinoma, tačiau nėra labai populiari.

Rinkos analitikai mano, kad „Packard Bell“ įsigijimas rodo „Lenovo“ siekį daugiau dėmesio skirti senojo žemyno rinkai. Šiuo metu „Packard Bell“ pakliūna į stambiausių kompiuterių pardavėjų trejetuką svarbiausiose Europos rinkose – D. Britanijoje, Prancūzijoje, Italijoje, Ispanijoje, Olandijoje ir Belgijoje. Tuo tarpu „Lenovo“ dabar yra šešta pagal kompiuterių pardavimus bendrovė Europoje. Daug specialistų mano, kad šiuo metu „Lenovo“ senojo žemyno rinkoje dirba nuostolingai.

Kaip tik šiuo metu „Packard Bell“ vykdo suplanuotą plėtrą, kurios tikslas – pamažėle imti dalyvauti ir Rytų Europos, Pietų Amerikos ir Artimųjų Rytų rinkose. Taigi, naujųjų įmonės savininkų „Lenovo“ perspektyvos taip pat ima atrodyti patraukliai. Sudėjus abiejų kompanijų, „Lenovo“ ir „Packard Bell“ pardavimus pasaulinėje kompiuterių rinkoje gautume apie 9%. Jei įmonių susijungimas bus sėkmingas, „Lenovo“ turėtų imti drąsiai konkuruoti su tokiais gigantais kaip „Toshiba“, „Fujitsu Siemens“ ir „Acer“.

Įmonių susijungimo detalės kol kas neskelbiamos.