Viena stambiausių kompiuterių gamintojų „Lenovo“ artimiausiu metu imsis didelio vidinio persitvarkymo, kuriuo bus siekiama padidinti veiklos efektyvumą ir konkurencines jėgas. Anksčiau bendrovė sėkmingai plėtėsi pirkdama kitas bendrovės, tačiau nepavykus perimti „Gateway“ ir „Packard Bell“ tenka keisti strategiją.

Vienintelis vykęs stambus pastarojo meto „Lenovo“ pirkinys buvo perimtas IBM kompiuterių verslas. Tuo tarpu nepavykę minėtųjų kompanijų perėmimai lėmė, kad Europoje „Lenovo“ užleido trečią vietą rinkoje ACER. Pastariesiems, beje, trečiame 2008 metų ketvirtyje teko 12,6 proc. pardavimų, ne ką mažiau nei antroje vietoje esantiems „Dell“ su jų 13,6 procento.

Rinka mikliai reagavo į kalbas apie artėjantį „Lenovo“ persigrupavimą tolesnei kovai – kiek pakilo bendrovės akcijų kainą Kinijos rinkoje. Analitikų teigimu, tokią reakciją lėmė tai, jog panašu, kad bus esminių pokyčių ir aukščiausio lygio valdyme, kurių poreikis daugelio nuomone juntamas.