Rinkos tyrimų kompanijos „Display Search“ duomenimis, skystųjų kristalų televizorių pardavimai per trečiajį 2004 metų ketvirtį, lyginant su analogišku 2003 m. laikotarpiu, beveik padvigubėjo. Bendroje sumoje parduota apytiksliai 2.2 mln. LCD TV. Palyginti su antruoju 2004 ketvirčiu, pardavimai šoktelėjo taip pat nemažai – trisdešimt šešiais procentais.

Galbūt kiek netradiciška padėtis susiklostė LCD TV pardavimų geografijoje. Europai tenka 35 procentai pardavimų, na o technologiškai itin pažengusiai Japonijai tenka tenkintis antraja vieta su 29 procentais. Šiaurės Amerikai tenka neženkliai mažiau – 26 procentai LCD TV pardavimų.

Labiausiai perkami maždaug 20 colių įstrižainės skystųjų kristalų televizoriai. Jiems užima 25 procentai rinkos. Antroje vietoje – 30-32 colių įstrižainės ekranai, kuriems tenka 18% LCD TV pardavimų skaičiaus. 26-27 colių įstrižainės ekranamas tenka 14, na o vos 15 colių LCD TV modeliams – 15 procentų rinkos.

Daugiausiai parduodama kompanijos „Sharp“ skystųjų ekranų televizorių – 27 %. Į antrąją vietą išsiveržė „Philips“ su 11 % rinkos dalimi kiek aplenkusi trečioje vietoje likusią kompaniją „Sony“. Jai atiteko 10% LCD TV rinkos.

Džiugu, kad vis dažniau Lietuvos buitinės technikos salonuose pastebiu apie LCD TV besisukiojančius lankytojus. Visgi jau kaip ir laikas bėgti iš kineskopinių TV eros 🙂