Vienas iš kompiuterinių žaidimų bendrovės „Epic Games“ įkūrėjų viešai apkaltino „Intel“ stabdant šios pramogų srities raidą. Marko Reino teigimu, nauji kompanijos procesoriai reklamuojami kaip idealus pasirinkimas žaidėjams, tačiau iš tiesų „Intel“ daugiau trukdo nei padeda žaidimams tobulėti.

Jam užkliuvo tai, kad „Intel“ aktyviai populiarina integruoto vaizdo sprendimus namų vartotojų tarpe. Integruotų lustų sparta neprilygsta atskirų ATI ir „nVidia“ vaizdo plokščių našumui, tad tipinio namų žaidėjo kompiuterio pajėgumas apdorojant vaizdą linkęs mažėti.

Beje, „Intel“ galima suprasti – integruoto vaizdo sprendimai ir padeda kompanija išlikti daugiausiai vaizdo lustų parduodančia bendrove. Naujausių tyrimų duomenimis, „Intel“ tenka 37,5% rinkos, tuo tarpu ATI ir „nVidia“ tenkinasi, atitinkamai, 26,5% ir 18,7%.

Markas Reinas negailestingas. „Galima sukurti nuostabų žaidimą, tačiau jei kompiuteryje darbuojasi „Intel“ vaizdo lustas, jis pasmerktas veikti prastai, na o žaidėjas nervintis. Žaidėjai turi suprasti, kad naudodami integruotą „Intel“ vaizdą įspūdingų žaidimų jie nepamatys, tačiau patys „Intel“ daro viską, kad juos apgautų“ – sako jis. Nešykštima ir pavyzdžių – M. Reino teigimu, galima priversti tokį žaidimą kaip „Gears of War“ veikti kompiuteryje su lėtesnėmis „GeForce 7xxx“ šeimos vaizdo plokštėmis, „GeForce 6xxx“ lustais, galų gale net ir su „Radeon X1300“, tačiau neįmanoma padaryti, kad jis pakenčiamai „suktųsi“ kompiuteryje su integruotu „Intel“ vaizdu.

Na va, nemažai karčių žodžių. Turint galvoje, kad juos ištarė žaidimų kūrime kažką suprantantis žmogus, gal ir verta įsiklausyti. „Intel“ tokio puolimo kol kas nekomentuoja.